středa 15. dubna 2009

Den 54.

Středa, MUMoškolička...
Dnes jsem dělala záskok v MUMové školičce. Bylo to moc fajn. Málo dětí a ještě takové pohodové :-). Kristýnka mezi ně hezky zapadla, a tak to bylo moc příjemné dopoledne.
Před odchodem z MUMu jsem v kuchyňce vyfotila tetu Karolínu s malým Filípkem. Kája má rodit cca za měsíc a už jí to bříško "trošku" zmáhá. Nejraději by prý spala :-). V bříšku má překvapení a Filípek se s ním krásně mazlil... Úplně mi v té chvíli bylo líto, že už mít takový pupík nejspíš nebudu... Tak nějak nám dvě děti v 3+1 naprosto stačí :-).

Dnes jsem musela Káju vyzvednout ze školky sama, a tak jsem vzala kočár, Megan a šly jsme ještě s tetou Hankou do školky. Když jsem došla domů, měla jsem všeho plné kecky. A Kája hučela, že už chce jít na hřiště. Tak jsem zavelela hodinový odpočinek, a pak jsme šly ven.

Teď mě čeká ještě schůze vchodu. Musím naplánovat jarní úklid a vědět, kdo se z něho zase hodlá vyvlíknout apod. Já už se dnes zase tak těším do postele!



1 komentář: