sobota 4. dubna 2009

Den 43.

Sobota, Chlístovice...
Dnešní den jsme si moc užili... Dopoledne jsme doma poklidili (začala jsem mýt okna, Aleš vysával a vytíral a Kiki tvořila na čistém nový čurbes), babička přivezla v poledne Káju (celou zablácenou, neboť s Vendy na zahrádce sázely kytičky), dali jsme si oběd a vyrazili za dědou Kůťou (tchánem)...

Foteček mám tolik, že jsem si ani vybrat nemohla. Dnešní focení jsem si užívala. Děda má dvě černé kobylky Fríského koně. Ale ty se hrozně špatně fotí díky jejich barvě. Tak jsem se vyřádila na koníkách Mirka, který je má u dědy ustájené. Zapadající sluníčko mi přálo...
Kája od včera mluvila o tom, jak bude jezdit na Šmudlovi (dědy malý poník). Jen co jsme přijeli, tak stále hučela, kdy už mu dá sedlo... A když jí děda řekl, že na Šmudlovi se ještě jezdit nedá, že je mladý, obrečela to. Seděla pak jako hromádka neštěstí a rejpala si bláto (snad to bylo bláto) z bot...


Kristýnka zase objevovala svět... Sbírala šutříky a dělala "Bác!" Ze zvířátek byla nadšená, ale kamínky jsou kamínky...

Děda nakonec osedlal Oukynu a poprvé jsem ho viděla jet na koni. Vždy tam měl holčiny, které mu kobylky jezdily... Káje také udělal velkou radost, protože ji svezl a já si také udělala pár koleček :-).
Teď jsem utahaná jako kotě. Přemíra čerstvého vzduchu mě uspává... A já stále nemám dostříhaná kuřátka na zítřejší akci pro děti.





5 komentářů:

  1. Ti vasi konici jsou super. Je videt, ze to byl krasny den.

    A je uplne jedno, co si Kaja stourala na botach,... hlavne, ze ti to nedonesla domu :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. z fotek dýchá jarní pohodička, a tak to má být....koníci jsou krásní,to ocení především měšťáci ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky. Koně miluju a tchána teda docela závidím. Frísy jsem viděla v Holandsku a jsou nádherní.

    OdpovědětVymazat
  4. Portréty princezen jsou fakt nádherné, máš super fotky ....

    OdpovědětVymazat