pátek 10. dubna 2009

Den 49.

Pátek, ach ta mládež!

Dnes byl den uklízecí. Ale večer už to zase moc znát není :-).


Mezi luxováním a vytíráním jsem nafotila holky s kyticí tulipánů, kterou si tu nechala teta Lucka... Tak aby měla památku :-). Tulipány miluji. Ono vlastně skoro všechny jarní kytičky. Jen by mi je mohl občas taťka donést...

Odpoledne jsme vyrazily na hřiště. Nikde nikdo. Teda kamarádi holek nikde. Zato plné hřiště pubescentů v rozkvětu! Já nevím, zda jsme byli také takoví, ale dnes už toho na mě bylo trošku moc. Připadám si pak jak "megera", ale když na oploceném dětském hřišti sbírá vaše batolátko vajgly (o tom, že putují hned do pusy ani nemusím psát), utíká vám ze hřiště, protože za sebou zásadně vrátka nezavírají... Ufff. A tak jsem se jala je "vychovávat". Alespoň jsem jim opakovaně říkala, ať zavírají, že ty vrátka nemají automatické zavírání a že tam asi k něčemu jsou... Jeden týpek se mne dokonce drze zeptal, na co že tam jsou... Co chlapci, ti si ještě dali říct, dokonce se i zavírat naučili, ale dorazily mě tři dívčiny, kterým bylo samozřejmě naprosto putna, že nechávají otevřeno, ale byly až tak drzé, že obsadily všechny houpačky pro malé děti a zapálily si cigáro! A tak to jsem si už balila děti s tím, že na to se opravdu nepotřebuji koukat...



Litovala jsem, že jsem si nevzala foťák, byly by to totiž dost zajímavé fotky. Třeba jak se 100kg vážící chlapec houpal na "péru" určeném pro děti od 1-6let...



A pak jsme tam seděly s Irčou na lavičce a říkaly si, že se děsíme toho, co z našich dětí jednou bude. Kde je chyba? V rodičích? V dnešní době? Naprosto nic je nezajímalo, nějaké cedule, kde je psáno, že hřiště je určeno pro malé děti, že se tam nesmí kouřit apod.? Člověku by ani nevadilo, že tam jsou, ale to jejich drzé a provokativní chování... Věk tak 12-16let... Ufff



Není to ani tak dávno, kdy jsem se sama scházela s partičkou... Z frajeřiny si i to cigáro zapálila, ale nikdy by nás nenapadlo lézt mezi malé děti, sprostě u toho na sebe hulákat a dospěláky posílat někam... Když už né slovy, tak alespoň pohledem... :-(




7 komentářů:

  1. Gábi, holčičkám to s tulipánkama moc sluší!!! A kytička má nádhernou barvu!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je kouzelná!! Škoda těch hodně světlejch míst na tvářičce...

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, jen co jsem ji upravila a ubrala jas, hned to je lepší! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky jsou tulipanove modelky.
    A o pubertakach,... ja uz jsem taky kolikrat premyslela, jake to bude, az nasim holkam bude tech 12-16. Uz ted se bojim, co me ceka, kdyz vidim tu dnesni omladinu.

    OdpovědětVymazat
  5. Holky jsou kočky. Tulipány taky miluju, kupuju si je pro radost třeba v plusu nebo v německu v aldi, za pár korun mám na 4 dny krásu v kuchyni. A o puberťákách nemluvim....my když jsme bydleli ve starém bytě, tak pod okny se scházeli místní puberťáci ze základky. Rvali, dělali bordel a chodili tam na záchod.... 5x jsem jim z okna něco řekla, poslali mě do pr... tak jsem vzala kýbl se studenou vodou a jakpa rychle mazali pryč...:-) pochopitelně jsem byla pí.. a kur... atd. ale to mi je srdečně jedno.

    OdpovědětVymazat