pondělí 13. dubna 2009

Den 52.

Velikonoční pondělí, Písnice...
Včera jsme dodělaly s mamkou táty účetnictví o půlnoci a ráno pokračovaly s tím mámy... Už mě z PC bolí oči.
Dnes je velikonoční pondělí. Čekala jsem nějaký budíček ve stylu "hody, hody, doprovody...", ale nějak se k tomu nikdo neměl. A že těch bab v baráku bylo, které by se daly vyšupat! Děda odjel hodně brzy rozvážet nemocným kyslík. Strejda Lukášek na to asi není, a tak jsme se dočkaly až v 11h, kdy si pro nás přijel tatínek... A ten maminku nešetřil :-). Do babičky si také "plácnul" (prý když to má 1x za rok dovolené, tak si to nesmí nechat ujít :-DDD). A tak dostal barevná vajíčka jen on.

Hakym...
Hakymek je moje láska. Jsem taková jeho máma. Když jsem u našich, nehne se ode mne... Vzala jsem si ho z útulku. Byl velký jako morče a já ho tam nemohla nechat. Přinesla jsem ho domů Megance a docela dost jsme budili na sídlišti rozruch :-). Našim tenkrát umřel Dandy a Runa byla moc smutná... Já se rozešla s expřítelem a dva pejsci už byli na mě moc. Náš taťka se do Hakymka zamiloval a Runa ho měla také moc ráda, a tak tam zůstal. Megance to bylo fuk a Runa byla šťastná... Aru Hakym zatím moc nebere. Snaží se jí dát najevo, že on je tam pánem a je na ní ošklivý, když se někdo z nás přiblíží. Ale on si zvykne, bude rád, že tam bude mít zase parťáka...

Ráno babí krmila zvířata, sázela lusky a já zatím nakrmila ty moje dvě zvířátka. Pak je dostala nastarosti teta Lucinka a já s mámou jsme šly dodělat to účetnictví. Hotové bylo až ve 2 odpoledne. Máma se vždy děsí, kolik to DPH vyjde. Tak dnes jsem jí potěšila, budou jí vracet :-).

Moc jsme se nasmáli, když přijel Aleš. Babička Ilonka na něj volala, zda si dá kafe a jaké. Neslyšel, a tak vyslala Káju ven, ať se tatínka zeptá, jaké si dá. Kája přišla a hlásila: "Tatínek si dá BEZKÁFÉÉÉ!" :-DDD Babičce hned došlo, že to bude asi Nescafé...



Babička nám pak nabalila bramborový salát, nádivku, domácí vajíčka a řadu dalších věcí, rozloučili jsme se a jeli domů, kde jsme vybalili věci, naložili psy (Benjie byl u nás) a jeli k babičce Vierce. Tam jsme zanechali psy na zahradě a šli na kafíčko k Haislům. Zrovna se vrátili z chaloupky.






Lucinka Haislová
Pak se nám z práce vrátila babička Vierka, a tak jsme se u ní ještě navečeřili (dovezli jsme jí kus nádivky a salátu - už mi to leze skoro ušima :-)). Opět jsem neodolala a nafotila ty její koniklece... Jsou taaaak úžasný...









3 komentáře:

  1. Gabroušku, fotka Kiki s koťátkem je absolutně úžasná! Je to vrchol roztomilosti. Z návštěv na tvém blogu jsem začala otravovat Nordouška, že chci děti...:)))

    OdpovědětVymazat
  2. První kočičí a stromový portrét jsou nádherné ;o) a poslední kytička nemá chybu ;o)

    OdpovědětVymazat