pondělí 27. dubna 2009

Den 66.

Pondělí, Kristýnce je dnes 15 měsíců...

Rok a čtvrt už je naší mladší berušce Kristýnce. Dnes mě na hřišti přemlouvala Irča, ať jí Kiki půjčím domů, aby jejich tatínek konečně zatoužil po druhém dítku :-). JJ, venku působí Kristýnka jako ten největší pohodář. Ale kdyby ji Irča viděla před chvílí doma, když jsem jí do ruky nedala zmrzlé jahody, ta by koukala :-D.

Dnes jsem opět omluvila Káju ze školky a razily jsme do MUMové školičky. Teta Hanka totiž zvrací, tak jsem sloužila opět jako záskok. Dětí mraky... Moje hlasivky jsou dnes krapet vykřičené :-).
Odpoledne jsem trávily na hřišti. Kiki se vyspinkala venku, Kája si dala kopeček zmrzliny a já u toho fotila heřmánek s malou sedmikráskou :-). Vypadají skoro stejně...



Taťka se dnes stavil na veterině. Volala jsem tam, aby mu dali pro Megan atb. na fleky, co má na kůži. Pravidelně se jí to vrací při hormonální nerovnováze (vždy tak měsíc po hárání). Tak začneme léčit...

Volala jsem dnes opět do Baumaticu. Ano, stále nemáme opravenou varnou desku. V pátek nám dali vybrat, zda chceme vrátit peníze nebo počkat na opravu... Náhradní díl totiž stále není k dispozici a měl by být koncem týdne (ale to už jsem slyšela před měsícem taky). Včera jsme koukali na net a varianta opravy se mi zamlouvá nejvíc. Vše je dražší, takže doplatek za novou by nás nemynul a my opravdu nemáme penízky. Náš model se už nevyrábí a nemají ho už ani skladem. No, uvidíme...

Večer mě čeká schůze v MUMu. Alespoň se vyhnu žehlení... I když je fakt, že to za mne stejně nikdo neudělá :-D.




4 komentáře:

  1. krásný jak Kristýnka spokojeně spinká

    kytičky jsou super myslela jsem že jsou to kopretiny a on heřmánek a sedmikráska ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kikca je k nakousnuti na te prvni fotce!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Teeeda, super fotky, jedna hezčí než druhá ;o) ale ta první je nej nej ;o)

    OdpovědětVymazat