úterý 28. dubna 2009

Den 67.

Úterý
Dnes odvezl Aleš Karolínku do školky a já měla "volné" dopoledne. Musela jsem to tady trošku pofackovat, ale poznat to vážně není :-).

Na balkoně jsem při věšení prádla vyfotila kytičky... Foukalo to dnes tak, že za chvíli bylo prádlo suché a raději jsem koukala z balkonu, zda mi něco neodletělo :-). Stejně bych to nepoznala, ale jen tak pro jistotu...




Alešek byl tak hodný, že mi Káju přivezl i ze školky.
Chvíli jsme pobyly doma, daly si "štrůdl" z toustovače a vyrazily koupit rohlíky.

Nakonec jsme opět zůstaly na hřišti. Karolínka si dnes krásně hrála s Natálkou. Mám radost, protože jeden čas to vypadalo, že na ni má "alergii" :-). Vítr byl dnes ale tak protivný, že jsme šly dřív domů.

Kája mě přemluvila, abych udělala bramborové placky. Miluje je. Babička je dělala v neděli a K. je chtěla dnes zase. Dostala jsem pochvalu od tatínka, že je umím líp jak jeho mamka. No, to potěší, kór když jsem je dělala podruhé v životě :-DDD. Snad jí to nebude říkat...

A dnes přišel A. s novinkou, tak uvidím, jak to dopadne... Nechci nic zakřiknout.

4 komentáře:

  1. Poznávám kytičky- verbeny- moje oblíbené. Já letos ještě nenakoupila-jaksi nebylo kdy...

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne fotky. A preji, at Ales ma jenom pozitivni zpravy!!!

    OdpovědětVymazat
  3. A jak děláš bramborové placičky? Zkoušela jsem už dva recepty a nic moc - napiš prosím ;o) Fotky super a malá má úžasného kohouta ;o)

    OdpovědětVymazat