pátek 17. dubna 2009

Den 56.

Pátek, Prší, prší, jen se leje...
Dnes jsme byly opět v MUMu zaskakovat ve školičce. Prší, prší jsme si zazpívali jako aktuální písničku. :-) Sluníčko dnes moc nesvítilo, zato travička je pořádně zalitá...

Káju jsem nechala ze školky doma. Hanka udělala to samé s Lucinkou (chodí spolu do třídy), a tak si holky vyhrály.

Dvojčátka :-)
Dopoledne bylo moc fajn. Jsem ráda, že jsem nemusela být doma a řešit problémy... Takhle jsem byla každou minutu do něčeho zapojená... Děti byly super!
Doma to na mě padlo. Kór když se manžel stavil doma z práce na jídlo. Když jsem viděla, jak on se tváří... Holt krize (ta celosvětová) se nás dotýká víc, než jsme si mysleli... Tak jen doufat, že se stane zázrak a bude líp...


3 komentáře:

  1. Krasne fotky, ty moje interiorove jsou dycky takove tmave.. :) mas to super! A opicky bozi! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní momentky ;o) a neboj, bude líp..... musí ....
    A k úpravě na mém blogu, fotky upravuji v Lightromu, hejbu si tam šoupátkama dokud se mi to nelíbí ;o) je to super prográmek.
    Díky za komentíky, moc potěší ;o)

    OdpovědětVymazat