pátek 24. dubna 2009

Den 63.

Pátek, radost...
Dnes mám po dlouhé době den plný pozitivní energie. Doufám, že jí troška dorazila i k Majdě do Motola! Myslíme na ni i na mamku Wlčici...

Dopoledne jsme byly s holkama v MUMu. Řádily s dětma. V pátek je vždy většina holčiček a ty tak nějak líp a s chutí spolupracují. Byla to radost :-).

Po obědě jsme šly na poštu, kde nás čekalo překvapení! V poškozeném balíčku byly dárečky od tety Petrušky, která nám je poslala až z Dublinu před tím, než se stěhovala do Francie :-). Je to ale cestovatelka! Mám ze všeho ohromnou radost. Píďuško, moc díky! I manžílek byl z pivních bonbonků moc nadšený a hned mi hlásil, že ví, s kým si je dá :-). A já to nejsem!

"Lapená..."
Cestou na poštu jsme se stavila v sekáčku, kde byla akce vše max. za Kč 35,--. A objevila jsem tam dvě úžasná trička pro babičku Vierku k narozeninám. Nedávno jsem se jí ptala, co by tak potřebovala... Narozeniny má sice až 12.5., ale dala jsem jí je už dnes, aby si je mohla užít a začít je rovnou nosit. Když jsem jí je dala, byla taaak nadšená, až skoro dojatá. Trefila jsem se jí do vkusu i velikosti :-). Její upřímné nadšení mě tak dostalo, že jsem ji muselo obejmout, jakou jsem z toho měla radost :-). Jak se za málo korunek, dá udělat tak veliká radost!
Odpoledne jsme trávily na hřišti. Kristýnka měla dnes nejvíc nadšená z lahvičky od Jupí vody, kterou měly skoro všechny děti v MUMu, jen ona ne. A tak jsem jí koupila její vlastní lahvičku... Celou dobu si ji držela a ani Káje nechtěla dát napít :-). Prostě dětem ke štěstí stačí tak málo! Hlavně že mají u sebe rodiče, kamarády a můžou si hrát...
Kájinku si na noc vzala k sobě babička Vierka. Bude tam mít i neteř, a tak chtěla Kájinu taky. Zítra si pro ni přijedeme a něco ugrilujeme... Už se těšíííím! Bude to první letošní grilování.


5 komentářů:

  1. ta sedmikráska je parádní ;o) a přeju krásné grilování

    OdpovědětVymazat
  2. Ta pavucina nema chybu. A sedmikraska je taky kraska.
    A jsem rada, ze mas lepsi naladu,... urcite bude zase lip

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za chválu na fotky koníků, mě se tvoje fotky taky moc líbí. Třeba to popraskané sklo, to je tak dokonalý nápad na fotku.Úplně mě to uchvátilo. budu muset rozbít nějaké okno, abych si to taky mohla vyzkoušet :)
    ps: prosím o nějaké fotky Frísů, nebo bys mohla dodat celého koně, ale to asi tchán nedovolí, co? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teď když jsi mi to písla, tak už to vidím. Ale mě to fakt nejdřív přišlo jako sklo :D Jinak ty kobylky jsou fakt nádherný :)

    OdpovědětVymazat