středa 22. dubna 2009

Den 61.

Středa, Kája umí jezdit na kole...
Včera v práci se nic nevyřešilo, nejistota pokračuje, ale tak nějak se zabavuji vším možným a není čas na to myslet a řešit to.

Dnes ráno mi volala Hanka, zda bych za ní nevzala školičku. S radostí jsem přijala. Káju omluvila ze školky, abych se pak pro ni nemusela hnát.

Odpoledne jsme šly na hřiště. Teta Péťa nám prodala zpátky kolo, které bylo původně Káji (dostala ho ve 2 letech, ale neušlápla, protože byla drobek), ale rok na něm jezdila její Verunka. Kája si moc přála kolo se šlapkama. Na tom jejím odstrkovacím jezdí krásně, ale teď měli všichni okolo se šlapkama, a tak po něm také zatoužila.

Moc se mi hodilo, že Verunka přesedlala na větší po jejím bráškovi. :-)

Káje jsem ale řekla, že jestli chce kolo šlapací, sundáme rovnou ta přídavná kolečka! Trošku se cukala, ale souhlasila. Tak jsem si dotáhla kufřík s nářadím a montovala. Byla jsem dnes takový mámo-táta. Během 2 minut jezdila (odstrkovací kolečko splnilo svůj účel a Kája neměla problém s rovnováhou). Měla hroznou radost a já asi ještě větší. Moc mě hřálo u srdíčka, že to je taková šikulka.

Volala jsem to hned Alešovi, tak byl taky moc rád. Jen večer, když jsem mu ukazovala fotky, tak si tak povzdychl, že se na tuhle chvíli hrozně těšil a takhle ji propásl :-(. No tak má ještě jednu dcerku, tak u té si to může vynahradit! :-D




3 komentáře: