pondělí 20. dubna 2009

Den 59.

Pondělí, oční klinika...
Dnes ráno, když začal zvonit budík, jsem nemohla rozlepit oči. Opět zánět spojivek! Aleš odvezl Káju do školky, já s Kiki šla na místní oční kliniku. Klinika veliká, moderní a šlape to v ní jak na běžícím pásu. Je to "trošku" neosobní, ale alespoň jsme nemusely s Kristýnkou tak dlouho čekat.

Cestou zpátky se mi Kiki prospala a chrupala ještě doma u balkonu. Tak jsem stihla ubrat pár věcí z té ohromné hromady prádla na žehlení a zavolat do servisu kvůli varné desce. Ano, stále vařím na vypůjčené dvouplotýnce! Bylo mi oznámeno, že náhradní díl Baumatic nedodal, a tak jim mám zavolat a domluvit se na dalším postupu...

Mít asi lepší a bojovnější náladu, celý Baumatic sprdnu a žádám výměnu zboží, ale já vám byla dnes tak bez nálady, že mi bylo všechno tak nějak putna. A tak, když mi volali, že náhradní díl dodají do konce týdne a desku mi opraví, odkývala jsem jim to...
Odpoledne jsme trávily na hřišti. Já maskovaná ve slunčních brýlích a kšiltovce. Kája si hrála s Verunkou a Márou (říká mu anglicky Mark, ani nevím, kde k tomu přišla :-)). Snažila se jezdit na kole bez přídavných koleček. Verunka už to totiž umí a ona by také moc chtěla. Myslím, že kdyby fakt chtěla, naučí se to za chvíli. Ale nadšení ji moc dlouho nevydrželo, tak kolo vrátila.


Kristýnka opět "bufetila". Tady na fotce našla plastové víčko a měla z něho ohromnou radost...

Ještě jsem vyfotila Radku s Eliškou. Eliška za ten týden, co jsem ji viděla poprvé, hodně vyrostla :-). Přesně před rokem byla Kiki takhle prťavá (jsou narozené ve stejný den).


Dnes večer jsem měla být na bowlingu. Ale jelikož mé oči vypadají, jak vypadají, nikam jsem nešla...



4 komentáře:

  1. Krasne rozkvetly strom a Kikca v te prilbe je k nakousnuti!!! A Kaja dela zase Kelisku ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. jedním slovem aaach užasný fotky všechny

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju ať se oči zlepší. Mě se to takhle opakuje taky pořád dokola...je to nepříjemné. Holky jsou krásné:-)

    OdpovědětVymazat