pátek 3. dubna 2009

Den 42.

Pátek, bláznů svátek...
Pátek, bláznů svátek. Tuto frázi prohodil dnes odpoledne manžel. Čekala jsem třeba nějakou pointu, ale tím to skončilo :-). Zalíbilo se mi to jako pojmenování dneška. Jako děti jsme tohle "heslo" vyřvávaly často. A dětí, těch mám dnes už dost :-D.
Dopoledne se neobešlo bez scény kvůli česání. Kája mě dohnala až tak daleko, že jsem vzala nůžky s tím, že jestli se nehodlá česat, vlasy ostříháme... Ani nechci počítat, kolikrát jsem jí dnes "něco-cokoliv" učesala... Dle fotky vidíte, že má opět rozpuštěné vlasy. Prostě přijde a zahlásí, že si to sundala...

Kristýnce jsem dnes objevila 7. zoubek. To on nás trápil poslední tři noci, kdy nemohla spát a stále byla jen přisátá u mého prsa. Dokonce s pláčem se budila... Děsí mě, že to je teprve 7... Dásničky má naběhlé i všude okolo, takže teď jich asi půjde víc najednou.

Dnes sama papala špagety, padalo to do ní. Holt kombinace střevní chřipky a zoubků udělá své. Musela mít už strašný hlad :-). Asi nám i trošku pohubla, protože většina kamarádek na hřišti se mě ptala, zda těm svým dětem dávám jíst... U Káji jsem na to zvyklá, ale u Kristýnky mě to překvapilo. Jak pak by ne, když Kiki byla takové to "pořádné" miminko! :-)

Večer se tu stavila babička Vierka. Její trávení stále není v pořádku... Je mi líto, že si to odnesla od nás. Ale Kája na ní vydyndala, že u ní chce spinkat... Tak jsme si s manželem řekli, že budeme mít hezký večer (přeci jen, rušit bude jen jedno dítě). Jenže mi tu vytuhl na sedačce, když uspával to malé rozjeté "Pézetko". Spinkali tu oba jako nemluvňata. Takže jsem přes něj hodila jeho oblíbený župan, Kristýnku přenesla do postýlky a budu stříhat kuřátka na Počernické kuře :-))).




5 komentářů:

  1. Ta první fotka je krásná !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kaje to moc slusi a Kikca nema chybu s jeji spagetovou pusinkou !!!

    OdpovědětVymazat
  3. První fotka je překrásná a špagetová nemá chybu ;o))))))))))))))))) Co to je Počernické kuře?

    OdpovědětVymazat
  4. Špagetovka je super.
    Tu kytičku co plave na pozadí jsem měla původně se stonkem, kterej čouhal z levý strany. To se mi nelíbilo, tak jsem klonovacím razítkem ten stonek umazala ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny fotky jsou naprosto super!!

    OdpovědětVymazat