středa 8. dubna 2009

Den 47.

Kytičková středa...
Dnes dopoledne měla být schůze. Zajistila jsem si hlídání a hodinu před předáním Kristýnky jsem si přečetla sms, že nic nebude... Holt ani se sluníčkem neodešly všechny nemoci...
A tak jsem se ani nezlobila. Dopoledne jsem dokonce pár kousků prádla vyžehlila a v 11 h jsem dala napůl spící Kiki do kočárku a šly jsme vyřídit nezbytné věci a pro Káju do školky. Bylo krásně, a tak jsme vzaly i Meganku...

Všechno kvete, sluníčko hřeje... Krásná vycházka. Jen na Megan to bylo asi krapet moc. Tak jsme daly pauzu v parku. Já si nafotila moje milované sedmikrásky a fialky, Megan se vyválela v trávě... Spořádaly jsme dva čerstvé rohlíčky se šunčičkou a pokračovaly jsme směr školka. Kája chodí do školky, která je nejdál od našeho bydlište že všech školek, co tu máme :-). Takže se během cesty Kristýnka pořádně prospala a před školkou se probudila.


Když jsem přišla do třídy, Kája nikde... Tak jsem si říkala, že si asi čistí zoubky. Povídala jsem s Hankou a za chvíli ke mně běžela uplakaná Kája... Že prý si počůrala sukýnku. Chudák se tak strašně styděla, až mi jí bylo líto. Přitom si ji jen špatně na záchodě vyhrnula. Tak jsem ji uklidnila, že to nevadí, že si stejně bereme věci na vyprání domů. To jsem ještě nevěděla, co za překvapení mě v pytli s věcma čeká!!!
Mezi tím vším nepořádkem, zmuchlanýma věcma a pláštěnkou jsem našla nějaké čokoládové trubičky v igelitovém pytlíku. Vše rozehřáté a vyteklé... Prosakovalo to až pytlem ven. Takže jsem jen oznámila pani učitelce, že pytel putuje s námi domů na vyprání! :-)

Takhle to holt dopadá, když ji do školky a ze školky vozí převážně manžel nebo babička. Já když tam také jednou jdu, tak se nestačím divit... Jako třeba že měli přinést vyfouknutá vajíčka a 20,-- na mašličku... Takové informace se ke mně domů nedostanou. Ale že pani učitelka zase na něco (ani neví na co) vybírala nějaké peníze, to mi poví :-))).

Cestou domů našla Megan louži a s velkou chutí pila a pila... Kristý celou cestu domů dělala v kočárku psí kusy (neustále vyhazovala kšiltovku z kočáru, minimálně 5x jsem ji přejela kočárem nebo na ni šlápla...). Je to normální, že ti druhorození jsou takoví neposluchové??? Doma mi opakovaně vyhrabává hlínu z kytek, a pak na mě sama dělá "ty,ty,ty" :-D. A když jí něco zakazuji, plácne sebou na zem a odmítá spolupracovat... A to nám ještě nezačalo žádné období vzdoru :-). Už se na to moooc těším :-DDD.
Kája měla jít dnes ven s Míšou. Přišla si pro ni ještě s dalšíma dvěma holkama a Kája se sekla, že nikam nepůjde. A tak je raději doma. Prý když nešla Kristýnka, ona také nepůjde... A tak tu vaříme kuřecí polívku a čekáme, až se nám vrátí tatínek domů. Jel dnes do ČB, tak bude utahaný, když musel tak brzy vstávat :-).



4 komentáře:

  1. Krásné máš kytičky, jako živé!
    A ta sabaka z louže pijící, ta nemá chybu!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný kity a žíznivej pes uplně boží

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kytičkové úlovky a hafan je nádhernej ;o)

    OdpovědětVymazat