sobota 25. dubna 2009

Den 64.

Sobota

Hořec...


Dnes dopoledne byl jarní úklid. Katka se mi smála, že to je u nás jak za komunistů :-). Ano, tak nějak to je. Jen dřív byla si větší pracovní morálka. Za náš vchod byli jen 4 lidé (a to samé ženské) a to tu bydlí 14 rodin. Ostatní dají raději 200,-- do fondu...

Tak jsme zametly vajgly pod balkonem, vytřely kočárkárnu a bylo to! :-) Jako zástupce vchodu jsem dohodla před barák vysazení kytiček... To pak bude krása!

Pak jsme jeli na nákup, neboť v lednici došlo všechno, co mohlo...

Po nákupu jsme jeli k babičce Vierce, kde se na nás už třásla Kája. Ugrilovali jsme si naše první letošní masíčko na grilu. Benjie seděl pod stolem a čekal, co paničce odpadne (a že od ní vždy něco odpadne :-)).

Šla jsem pak s holkama na chvíli na hřiště, ale byly dnes obě nějaké uřvané. Kája protivná, jako dlouho ne a když mi na hřišti předvedla scénu, že jsem jí "málo" rozhoupala, zavelela jsem, že jdeme domů. Ani její "řev" (pláč se tomu říci nedá) mě neobměkčil. Vrazila jsem mé milované holčičky babičce a tatínkovi a zavřela se v ložnici, kde jsem chtěla jen chvíli trucovat, ale usnula jsem tak, že jsem se probudila v 17h a obě holky spaly se mnou. Ani nevím jak :-).

Probudil mě příchod neteře. Přivezla ji švagrová. Už jsme tam v tu dobu ani nechtěli být, ale holt jsme usnuly jak šípkové Růženky. Náš táta zatím babičce posekal zahradu...


A tak si Kája hrála s Terkou na archeology. Štětečkama ometaly kameny... Ukazovaly mi úlomky zubů od dinosaurů... No, vydrželo jim to až do večeře.

Já s Kristýnkou zatím vyvenčila pejsky... Kája si přála zase spinkat u babičky, která dnes opět hlídá neteř, a tak jsme jí to dovolili. Oni se teď moc nevidí, a tak je na Terku celá natěšená. Já už z toho ale takovou radost nemám. Terka je tak trošku "protivka" a ne moc hezky se chová k babičce... A když se nám pak Kája vrátí domů, hodně Terku napodobuje. A z toho mi pak naskakují pupínky!!! Ale jednou za čas to holt vydržím.

Holek sestřenice Terka


List konvalinky...

Skalničky...


5 komentářů:

  1. Krasne kyticky a urcite jste meli krasny den. Je videt, ze mas lepsi naladu!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný kytičky. Taky jsem dnes něco vyfotila, byl krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje fotky, to je pastva pro moje oči! Nádhera! A ten hořec- takový si pamatuju z obalu jedné čokolády- dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  4. Opět povedené fotky a portrét Terezky je nádherný ;o)

    OdpovědětVymazat