čtvrtek 2. dubna 2009

Den 41.

Čtvrtek, sluníčko!!!
Už vím, proč se tomu říká ochranné zbarvení :-). To kačeři takovou vychytávku nemají...
Dnes dopoledne jsem vzala kočár a holky a šly jsme na nákup. Vzaly jsme to kolem rybníka a krmily kačenky. Spíše kačery. Kačena byla jen jedna jediná a hoši se o ni docela prali.
Když jsme přicházely k rybníku, zarazila jsem se. Byl vypuštěný... Už jsem si představila to Káji veliké zklamání... Naštěstí tam byla "malá louže" a kačenky na břehu. Měly radost, že nás vidí. Už se hnaly pro rohlíky...

Odpoledne jsme šly na hřiště. Letos poprvé ho ozkoušela i Kiki. Písek jí chutná, houpací pejsek jí baví, ale nejlepší byl tento domeček. Stále se do něj vracela, lezla po lavici... Holky jí vařily a říkaly, ať papá jenom jako! To bylo, jako by jí řekly: "Na, je to mňamka, papej!" A Kiki papala... A pak měla bžundu z toho, že se zlobím. Sama hlásila, že to je fuj... To budou hovínka! :-)




A Natálka si všimla, že v 5 odpoledne už svítí měsíček...


Teď mě ještě čeká skočit do MUMu a odemknout maminkám. Bude beseda na téma Jídlo a co s ním s dětskou psycholožkou. Tenkrát, když byla Kája malá a odmítala mi jíst (jen se kojila), mi tato beseda dost pomohla. Přestala jsem to řešit a bylo mi líp :-). Ještě že Kiki takový problém nemá...



2 komentáře:

  1. Ta kačena je fakt dobře maskovaná.

    OdpovědětVymazat
  2. Maskovaná kačena se Ti fakt povedla a holkám v domečku a na domečku to moc sluší ;o)

    OdpovědětVymazat