úterý 7. dubna 2009

Den 46.

Úterý, Den vzdělanosti...
Dnes slaví svátek Heřman/Hermína. Nikoho takového neznám. A ještě jsem se z kalendáře dozvěděla, že je Den vzdělanosti. Pár vzdělaných lidí znám :-). Jen já sama si po těch letech doma začínám připadat krapet nevzdělaná... Dnes tedy nemám co slavit!
Karolínka mi přinesla ze školky kytičku. Měla sice užmoulaný stonek, ale byla moc krásná a udělala mi radost! Tak jsem si ji vyfotila na památku...

Poprosila jsem dnes tetu Péťu, zda by mi nevzala Káju na hřiště. Večer mi ji dovedla ještě s tetou Irčou... Je to paráda mít takové sousedky :-). Péťa mi zítra dopoledne pohlídá Kristýnku, musím na důležitou schůzi do MUMu...
Očička se Kristýnce hodně vylepšila. Já na tom nejsem nijak slavně, ale malinké zlepšení je také znát...



8 komentářů:

  1. Holky, kdyz uz mate konecne vylecene ty kaslicky a rymicky, tak uz zazente ty zanety ocicek taky. Uz toho bylo dost.
    Krasne kyticky a ta prdelka te vcelicky je dobra.
    A Karolinka je uz lepsi jak Ales,... nosi ti kyticky,...se mas.....

    OdpovědětVymazat
  2. Hele tak zánětem spojivek jsme taky teď prošly, vlastně celá rodina. A dneska mi učetelky asi po páté významně řekly, že už to mají další 3 děti ve školce.....
    Krásné makro , jak si to ulovila????:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ulovila jsem to náhodou, když jsem stále napomínala Kiki, že kytičky se netrhaj, jen se na ně kouká... Můj krásný balkon vzal po dvou dnech, co se Kristý nudí doma, za své :-DDD.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta včelka -předpokládám Mája ;-) - je úúúžasnááá!
    Tomu říkám být ve správnou chvíli na správném místě... to mi dost často uniká :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta včelka byl čmelák, takže to je Vilík :-)...

    OdpovědětVymazat
  6. Včelka a čmeláček jsou úžasné fotečky ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrá, tek tedy Vilík... ale nějakej hubenej po té zimě, ne? ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. A nebo to byla extra tlustá Mája??? :-)))

    OdpovědětVymazat