sobota 18. dubna 2009

Den 57.

Sobota

Tatínek si vzal ráno na sebe oblek a odjel do práce. Kája byla nadšená, jak mu to sluší :-). On si ho bere maximálně 2x do roka a to na zákaznické dny...

Nastal problém, co budu dnes s holkama dělat. K našim jsem nemohla. U nich bylo velké stěhování (strejda Lukášek se stěhoval k tetě Lucince). Dneškem začíná ségře společné žití... Přeju jí, ať jim to klape.

Napsala jsem babičce Vierce co má dnes v plánu a ta neodepisovala...

Před obědem zavolala, že nakoupí a vyzvedne nás. Vzala nás k sobě na zahrádku a já se mohla vyřádit... Dnešním objektem mého focení byli šnečci. A že se jich na zahradě našlo! Když jsem ho poprvé ukázala Kristýnce, putoval do úst. Byl zachráněn! Ani jsem nevěděla, že má nějaké francouzské předky :-).

Na Káju mávala z okna Vendy (sousedka, co bydlí nad babičkou), a tak se Kája zeptala, zda může Vendy přijít na návštěvu. Vendy je asi 11, ale vzhledově bych jí řekla 16. Ale je to milá holka a hrozně jí baví se starat o děti, a tak jsem za ni byla ráda... Fotila jsem a ona si hrála s holkama.



Babička si sázela truhlíky a v 16h nám ujela ke švagrové. Opět povinná oslava... Psa nám nechala, tak jsem vzala hafany, děti a šli jsme na hřiště. Pak si ještě pohrály holky u nás. A když odešla Vendy domů, zavolala jsem taťkovi, ať si nás vyzvedne u babičky, až pojede z práce.


Než přijel, vzala jsem oba psy a obě holky a šla na venčící procházku. Doufám, že mě moc lidí nepozorovalo, neboť už mi docela tekly nervy... Kiki si zásadně chodí, kam chce. Benjie je pes, který dělá to samé, jen navíjecí vodítko mu zabraňuje vzít kramle. Megan, ta jediná dává bacha, aby nepřekážela a nemotala se, ale s její velikostí to nemá jednoduché, a tak prostě překáží všude a vždycky! Kája se snaží "vychovávat" Kristýnku a když né Kiki, tak alespoň psy. Úspěch nesklízí žádný, a tak se rozčiluje... Kristýnu vytáčí, když ji bere za ruku a omezuje... Psi samozřejmě nehodlají poslouchat nějaké pískle, které je na jejich "úrovni". A tak je to vše na mě! Donutit Káju, aby nechala všechny napokoji, dohnat Kristýnu, aby nezdrhala jiným směrem a nehrabala na všechny auta nebo nesbírala vajgly ze země... A do toho musím rozmotávat vodítka...

Na louce už to byla větší pohoda. Megan dostala volno. Benjiemu ho nedopřeji, nemám nervy na to, ho dvě hodiny honit po poli... Kristýna měla také volno, jen se mi vyválela v bahně, když jí hodlala Kája pomáhat zdolat nerovnost terénu... Kdyby se na ni vykašlala, jistě by ho zdolala lépe a nemusela mít bláto až na čepici...

Já už se dnes taaak těšila, až si pro nás ten táta přijede!!!

Na sídlišti byli hasiči a policie zrovna před naším barákem. Docela jsem se vyděsila, co se stalo... Ale dobrý. Sousedce jen začalo hořet auto od baterie. Žádné velké škody...

A na závěr troška humoru (nafoceného dnes dopoledne):
Tchilli si našel nevěstu!






4 komentáře:

  1. Koukam, ze jsi mela den s velkym D.
    Sneci super a Tchilli nema chybu!!! Uz aby jsi chystala svatbu ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Šneci pěkní a Tchilli úplně bombastický :)))).

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že venčení psů a dědí dá zabrat ;o)))) a ta poslední fotká je dokonalá :o)))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  4. šnečí fotky-super! a ta myší :-)) Krásné provedení, originální nápady-tak to má být!!

    OdpovědětVymazat