úterý 21. dubna 2009

Den 60.

Úterý, co bude???
Kája dnes nešla do školky. Nešel plyn, nevařilo se...

Ráno jsme moc hezky nezačali. Chytla jsem se s manželem a byla jsem na něj ošklivá víc, než bych chtěla. Však on také řekl víc, než jistě chtěl... Jsme oba nervozní z toho, co bude. Dnes má mít v práci jednání... Nejhorší je ta nejistota.


Káju si vzala dopoledne Lucka s Emmou do MUMu. Kristýnku se mi podařilo brzy uspat, a tak jsem měla klid na uklízení. Už byl pěkný nepořádek.

V poledne jsme upekly domácí pizzu. Recept od Barbarky. Psala jsem jí, že teď se od ní budu učit vařit levně :-). Byla to mňamka ze zbytků rohlíků a všeho ostatního, co se doma našlo. Když jsem to vyndala z trouby, pronesla Kája, že to tu voní jako u Mc Donalda. Jak málo dětem stačí ke štěstí :-). Holkám to moc chutnalo a mě to také pěkně zasytilo. Teď jsem dojídala zbytky k večeři.


Po obědě jsme šly venčit Meganku a zašly na kopeček zmrzliny. Cestou zpátky jsme na sídlišti potkaly Meganky "lásku". Kája ho zahlídla a křičela: "Maminko, pust Meganu, tamhle je její kamarád!" A tak ho šly pozdravit. Ona když Meganka hárá, má o něj velký zájem... On je to ten nejošklivější pes, co znám, ale asi má jiné přednosti, které já nevidím :-D.
Jo a pobavila jsem se cestou na zmrzlinu. Šly jsme kolem věžáku, kde zrovna zvonil pošťák na zvonek s ohláškou balíku. Ozval se dětský hlásek... Pan pošťák si přál někoho dospělého. A odpověď: "Taťka nemůže, on kadí!" :-DDD.


Odpoledne jsme trávily na hřišti. Viděli jsme se s Handy a Pepíčkem. Neměla jsem foťák, ale u Handy na jejím úžasném kreativním blogu se jistě nějaká fotečka z dneška najde...
Táta stále není doma :-(. Už jsem zase nervozní. Nevím, s čím přijde...


6 komentářů:

  1. Tak to je asi něco ve vzduchu, u nás to od rána taky vřelo a musím říct, že je večer a já jsem pořád naštvaná, takhle dlouho mě to ještě nedrželo.
    MMCH moc hezká fotka, jen je škoda toho šumu

    OdpovědětVymazat
  2. No koukám, že napětí je všude. Držim palce ať to dobře dopadne. Jo a nikdy jsem si nějak neuvědomila, že Megana je tak veeelká:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ty sedmikrásky s pampelicema jsou krásný
    fotka malý s tak obr psem je taky úžasná, jak krásně vedle sebe jdou
    přeju ať se potíže s prací brzo vyřeší a dobře to dopadne

    OdpovědětVymazat
  4. Moc držím palce aby vše vyšlo, tak jak si přejete .... a ta poslední fotka s hafušou a malou je dokonalá

    OdpovědětVymazat