sobota 11. dubna 2009

Den 50.

Sobota, u babičky Vierky...
Dnes ráno jsem při venčení naší čubiny našla tento čtyřlístek... Třeba nám přinese krapet toho "pokakanýho štěstíčka", když jsem ho zahlédla zrovna při sbírání toho h... :-D
Dopoledne jsme byli na nákupu v Globusu. Nějak jsem neměla náladu a vše mě dokázalo lehce vytočit... V poledne jsme byli pozvaní k babičce Vierce na kachničku a po jídle byla hned lepší nálada! Najedli jsme se hezky venku a mňamka to byla veliká! Jídlo mi dokáže vždy zvednout náladu. A do mé pohody přispěla i Aleše mamka, která se mě před mým rýpavým manželem zastávala a dokonce mě objala... Jsem ráda, že ji mám. Má své mouchy, zásadně nejezdí nikam včas a na všechno zapomíná, ale je to moje hodná tchýně :-).

A tak jsem se dnes u babičky na zahradě opravdu vyřádila... Foťák dnes dostal zabrat a já nebyla schopná si vybrat pár fotek. A tak, když je dnes ten 50. den mého blogu, trošku to tu zaplním fotečkama....

Dnes mě to focení obzvláště bavilo! Koho by ne, když má babí plnou zahrádku krásných kytiček. Dnešní kytkou dne je Koniklec!

A s Kájou jsme uvařily 10 vajec natvrdo a ozdobily je... Nejvíc se osvědčily takové ty nasazovací igelitové obrázky. A tak i k nám můžou přijít koledníci :-).

Náš taťka se dnes nenudil. Dobrovolně se přihlásil k impregnaci zahradního nábytku a ze "starých" židlí udělal "skoro nové" :-) On když něco dělá, dělá to tak důkladně, že občas nechápu... Ale to by nebyl on, aby něco odfláknul. V tomhle po něm Kája asi určitě není! Tento pohled mě dostal, musela jsem to vyfotit... On si ty hotové tak krásně srovnal do řady, že když si večer přišla Lucka pro Emmu, ptala se mě, zda jsme tu nehráli nějaké divadlo, či co ty židle znamenají :-D.

A dostávám se k fotkám holek. Ty jsem si dnes vychutnala nejvíc. A dokonce jim to nevadilo! O to víc jsem si to užívala...

Poprosila jsem tetu Lucku (bydlí kousek od naší babičky), zda by nám nepůjčila Emmu :-). Kája se už u babičky nudila a hučela, že tam nemá žádnou sukni... A že zajedeme pro nějakou domů... Lucka nás zachránila!!! Půjčila nejen Emmu, ale i sukni :-). A tak byla naše Kája nejšťastnější holčička na světě! A Emmička měla také velkou radost, jen co k nám přišla, vlepila Káje pusu na tvář :-).

Holky si to moc užily. Je znát, že nám stárnou... Krásně si hrály, žádný řev, žádné hádání se a když něco, tak si to vyřešily mezi sebou samy...

Kristýnka, ta holky pozorovala, obsadila svou lavici u stolečku a občerstvovala se. Případně si hrála s pískem nebo honila míčky...

Ilustrační foto, po kom ty naše holky jsou :-)

Tady se Kája nechala fotit jen proto, že jsme rozpoutaly debatu o tom, co všechno musela nosit, když byla zima... A tak přemýšlela, vyjmenovávala... A já fotila a fotila :-). A pak jsem si neuměla vybrat jednu fotku...

Kristýnka a její sundavání čepic! Ona je lumpice. Vždy, když si uvědomí, že na hlavě něco má, letí to dolů. A to ještě s úsměvem udělá "ty,ty,ty" :-D.

Megan s Benjiem si také užili krásný den vyhříváním na sluníčku, ale jejich fotky jsem sem už nedávala :-). Psí fotky si nechám zase na jindy. Třeba zrovna na zítra. Pojedeme k mým rodičům, kde včera přibyla nová fenka německého ovčáka - Asta alias Ara (nové jméno). Jsem na ni moc zvědavá...
Tak to tak vypadá, že všichni něco dělali, jen já se flákala s foťákem, ale tak to samozřejmě není!!! :-D Jen není nikdo, kdo by dokumentoval mou celodenní činnost. A tak jsem dnes alespoň babičce pomohla s vynosením písku ze starého pískoviště, umyla nádobí a hlídala tu malou smečku. Babí si zasázela rybíz, aby měly holky co obírat a probrala si kytičky... U toho sledovala holky, jak si hrajou a měla radost, že jsme u ní strávili skoro celý den :-).

6 komentářů:

  1. Jé tak to jsou super fotky. Ten čtyřlístek mě dostal, fakt paráda. A komentář posr... štěstí taky:-) Upravuješ potom fotky v programu? A holky jsou krásný a Kája je jednoznačně....po tobě:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda tak to ses opravdu s foťáčkem vyřádila!!! Moc pěkné fotečky! A ty koniklece vypadají úžasně!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Kytičky úžasné!!!! A ostatní fotky taky!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Koukam, ze jste meli krasnej den a nastrilela jsi krasne fotecky. A ty "stare-nove" zidle je zajimava fotka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, koniklece obzvlášť.

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne fotky a portretiky!! Ctyrlistek take bomba!

    OdpovědětVymazat