pátek 1. května 2009

Den 70.

Pátek - První Máj - lásky čas...
Ráno se probudila Kristýnka s teplotou. Přes den jí to vylítlo až na 39. Často kaká a 8. zub už dlouho vyhlížíme... Takže to vypadá, že jí opět trápí zoubky. Šmudlinka malá. Ale jinak má dobrou náladu...
Dnes jsme měli jet k našim. Dodatečně popřát tátovi k svátku a kouknout se na Aru, jak se jí daří. Musela jsem to odvolat a předběžně se dohodla na neděli. Třeba už bude po horečkách...
Polibek pod rozkvetlou třešní se nekonal. Ale pusinku jsem dostala :-). Odpoledne vzal Aleš Káju ke tchýni. Prý šla s babičkou na hřiště a včer si vyprosila, že tam chce spinkat. Vždy ji zajímá, zda nejde babička druhý den do práce...
Já si myslela, kolik toho doma neudělám, až po obědě uspím toho malého maroda. Ale usnula jsem s ní a probudily jsme se až v 16:45. Takže žehlení a počítání MUMokasy tu na mne stále čeká...

Kája dnes vymýšlela kravinky. Zde je jedno ilustrační foto. A Kiki, ač s horečkou, úspěšně vše napodobovala taky... Teď večer před spaním trsala na Hříšný tanec a tleskala jak o život :-). Ještě že už odpadla. :-)

Zítra byl naplánován výlet na Slapy. Ale asi to vypadá, že pojede Kája s babičkou sama :-(. A tak jsem se těšila, jak si ten den užijeme, nafotím přehradu... No, uvidíme ráno.



3 komentáře: