úterý 26. května 2009

Den 95.

Úterý - Besídka

Dnes byla ve školce besídka určená hlavně pro maminky. V šatně na stěně visely obrázky na kterých namalovaly děti své maminky. A tohle je maminka Karolínky :-). Celá já! To dítě má talent!!! (po mamince :-DDD)

Golf má od rána dobrou náladu, je vidět, že se mu ulevilo. Já tu dnes jen kapu kapičky, mažu mastičky... Megan jsme vykoupali ve speciálním šamponu... Holt zvířata jsou radost, ale také starost.

Stihla jsem ještě upéct tvarohový koláč. Moc díky Diny za recept. Nechala jsem se inspirovat a dobře jsem udělala. Je opravdu vynikající!!! Maminky ve školce ho chválily a chtěly ho také znát... Oživila jsem ho čerstvou jahůdkou a nemělo to chybu! Rychle se po něm zaprášilo.


Byla to první besídka, na které jsem byla. Bylo to úžasné. Děti moc šikovné... Jen dvě holčičky to obrečely (jedna z nich byla i Natálka). Fotila jsem, co to šlo, ale kvalita fotek mizerná. Holt málo světla, moc pohybu a s bleskem to nebylo ono. Ale tak to hlavní je zachyceno.




Když pak nastoupila naše "MUMotrojka", byla jsem dojatá. Ani už nevím, co recitovaly, ale byly tak kouzelné! Ani nepotřebovaly žádnou nápovědu od pani učitelky. Adélka to všechno "vedla" :-). Ona byla ze všech dětí slyšet nejvíc...

Kristýnka si to opět užívala. Nejprve sledovala děti u tety Irči na klíně, pak přešla ke mně a při volné zábavě postupně obešla všechny možné tety... Nejvíc se jí líbila Míši babička. Té nanosila skoro celou kuchyňku. Uvidíme, jak dlouho jí tento povahový rys vydrží :-).

Nej nej místo byly záchodky a umývárna. Málem jsem Kristýnku nedostala pryč. :-)


Tatínek besídku bohužel nestihl, ale přijel si pro nás. Vzali jsme Káju za odměnu na zmrzku a ona tatínkovi předvedla také jednu říkanku.

5 komentářů:

  1. Jsem tu na kochačku a trochu počtení, opět se kochám

    OdpovědětVymazat
  2. Kája je šikulka a koláč vypadá úúúúúúúúžasně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tedaaaa, ... karolinka ma krasnou maminku,... sikula!!!

    A ten kolac vypada opravdu chutne.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný obrázek ;o) a fotka u zrcadla je super ;o)

    OdpovědětVymazat