pondělí 11. května 2009

Den 80.

Pondělí - "Totální brutalita" :-D
Dnes ráno jsem šla s Kristýnkou do MUMové školičky. Děti byly rozjeté a podařilo se mi je ztlumit pohádkou o ježečkovi, kterou si kdysi pro mne vymyslela moje milovaná babička Evička... Seděly tiše jako pěny, poslouchaly, ani nedutaly :-).

Když mi manžel přivezl Káju ze školky, vzaly jsme si gumáky a šly ven. Úžasná zábava do chvíle, než Kája spadla s kolem do louže...


Šly jsme se převléknout do suchého a že půjdeme na zmrzlinku. Napadlo mě pozvat Míšu a spol. konečně na tu slibovanou zmrzku... Na Mikuláše k nám holky zašly v přestrojení a Kája měla zážitek...

Na zmrzku jsme nedošly. Na Káju zavolala Nikolka od sousedů, zda si k ní nechce jít hrát a touha jít k Nikolce byla silnější než nějaká zmrzlinka. Ale potkala jsem Terku (čerta) s Nikolou (Mikulášem) a dohodla jsem se s nima, že seženou Míšu (čerta č. 2) a zajdeme na zmrzku bez Káji.

Zrada! Zmrzka měla zavřeno. Tak jsem navrhla náhradní plán - cukrárnu! Otevřeli u nás na sídlišti takovou malinkou, tak jsem holky nalákala na dortíka. Zrada č. 2! V pondělí ZAVŘENO! No a tak jsem holky vytáhla do Legendy na pohár. A to vám byla "Totální brutalita!" :-DDD.











Když přinesli Míše pohár, vypadlo z Terky: "Tak tohle je totální brutalita!" :-))). A jak si daly holky do nosu!



Místní "sklenářství"...

Chvalská tvrz je kompletně zrekonstruovaná. Najdete tady zámek, pizzerii, kavárnu, hotel, restauraci, stodolu, kde se pořádají různé výstavy... a pak toto! Už je to nabídnuto k dlouhodobému pronájmu s podmínkou rekonstrukce. Tak uvidíme.
Už dlouho jsem se chystala to vyfotit. Tak dnes jsem svůj záměr zrealizovala!


6 komentářů:

  1. Krasny fotky,... zrcadlovka Kikca je paradni,..."totalni brutalitu" bych si taky dala ;-) A sklenarstvi... taky dobre, opravdu uz potrebuje rekonstrukci

    OdpovědětVymazat
  2. Tak "totální brutalita" nemá chybu. A tak kapička - to je prostě úžaný!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Hele dneska jsem ráno vedla Lucku do školky a hrozně pršelo a když jsem viděla ty zmoklý pampelišky, chtěla jsem je taky cvaknout:-)) Mě se nejvíc líbí to sklenářství nemá to chybu a v ČB by to bylo taky super.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Gabro, když tak okukuju tvoje fotografie, napadá mě, že bych foťák vůbec neměla brát do ruky... jako vždy pastva pro (moje) oči :-))

    OdpovědětVymazat
  5. moc se mi líbí ta fotka v louži, ten odraz
    a pak to "sklenářství" takový zříceniny na fotkách miluju

    OdpovědětVymazat
  6. Boží odrazovka a zříceniny tzaky miluju

    OdpovědětVymazat