neděle 10. května 2009

Den 79. (A)

Neděle, Den matek...
Dnes je Den matek. Mámě a tchýni jsem koupila čokoládu s oříškama... Chtěla jsem kytičku, ale zbyly už jen ošklivé a seschlé, tak si dají něco na zub.

Babička Vierka (tchýně) mi včera ke dni matek dala tuto balkonovou krásku a Karolínka mi ve školce vyrobila toto srdíčko :-).
Dnes dopoledne jsme byli doma. Kristýnka se mi při sváče schovávala za kytku. Prostě se chtěla krmit sama a hrozně jí prudilo, když jsem jí chtěla pomáhat...
Když usnula, šla jsem žehlit. Měla jsem otevřený balkon a zaujala mě jedna mladá slečna. Pobavilo mě její "herecké umění". Za chvíli jí dohnal mladík a ona mu předvedla uplakanou scénku a byla hrozně uražená... On jí řekl svoje a šel pryč. Ona si sedla na betonovou zídku a uraženě čekala, kdy se chlapec vrátí... A on se nevracel... A tak brala mobil, že mu zavolá, pak si to zase rozmyslela... Drapla jsem foťák a začala fotit. Dělala úžasné pózy :-D. Fotka je z odrazu balkonových dveří. Napřímo jsem si netroufla ji fotit.


Na oběd nás pozvala babička. Vzala jsem foťák, ale jaksi mi v něm chyběla karta. A tak jsem měla "absťák". :-)

Odpoledne se nám vrátila Kája... Babička říkala, jak moc hodná byla. A tak si to vše vynahradila během odpoledne. Skončil nám klid a pohoda :-). Zlobítko naše, už se těším, až bude spinkat. Tak jsem se na ni těšila a ona od první chvíle zkouší mou trpělivost. Kristýnka měla velkou radost, že se jí ségra vrátila a Kája ji začla okamžitě organizovat život :-).

2 komentáře:

  1. Téééda ta mučenka je úžasná!!! A slečna herečka taky nemá chybu. CHICHICHI. Jsi velmi nápaditá fotit i takovéhle osůbky! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu,.. ta kyti od tchyne je krasna.
    A Kaja je sikulka.
    Jooo a ta slecna... ;-)))

    OdpovědětVymazat