neděle 17. května 2009

Den 86.

Neděle, vydařená oslava...
Dnes jsme s Alešem od rána finišovali v úklidu. Bylo to tu dnes zas jak nové :-). Těšili jsme se, až přijedou Havlíci z Náchoda a zbytek rodiny... Místo toho nám Havlíci v půl desáté zavolali, že nedorazí z důvodu nemoci :-(.

Byla jsem dohodnuta, že po 10. hodině se u nás všichni sejdeme. Mělo to být celé velké překvapení pro babičku Vierku k jejím narozeninám. Na Havlíky jsem hodně sázela. S Pavlínkou jsou velké kamarádky, jen se strašně málo vídaj... Tak jsem byla docela zklamaná.

Babička k nám dorazila se zpožděním a její tchýně se švagrovou a švagrem ještě později. Už jsem se bála, že to také odpískali :-). Od té doby, co se babička rozvedla s dědou Kůťou, není rodina schopná se sejít. To se ale dalo čekat. Dědy brácha jezdí za ním na koně a k babičce už není důvod zajet. A tak jsem to takhle pěkně vymyslela.


Nakonec musím říct, že se celý den moc povedl, babička Vierka byla moc ráda, že se viděla s babičkou Danuškou, tetou Maruš a se strejdou Ivanem. Přijel i jejich syn Lukáš s přítelkyní a my ještě pozvali na maso Haislovi :-).








Odpoledne jsem šla uspat Kristýnku a usnula jsem dřív než ona. Pak se k nám přidala i Kája a probudil mě hlasitý smích tety Maruš. Začali všichni vzpomínat na mládí, na dobu, kdy společně jezdili na dovolenou, slavili vše, co se dalo... A že zážitků měli :-D. Aleš s Lukášem přidali dětské zážitky, o kterých jejich rodiče v té době neměli ani páru a prababička Danuška také zavzpomínala :-). Ač jsem se ráno bála, že se to moc nepovedlo, dnes večer z toho mám úplně opačný pocit...




3 komentáře:

  1. Tak to je super, ze se dodatecna oslava vyvedla. A pekna fotodokumentace. Jo a masicko od Alese bych si taky dala ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj holky, krásné fotky i ty z minulých dnů. Na grilování jsme se chystali , ale nakonec jsme měli oslavu mamky narozenin dnes v hospodě.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten vlčí mák a děti u psíka - nádherné fotky ;o)

    OdpovědětVymazat