sobota 2. května 2009

Den 71.

Sobota

Dnes v noci jsem ošetřovala Meganě uši. Ve tři ráno začala klepat ušima a budila tím celou rodinu. Chudák, to je pro ni vždycky za trest, když vezmu do ruky kapičky... A tak dostala na závěr odměnu - plnou hrst piškotů (to má na jedno polknutí).



Ráno se Kiki 2x za sebou pokakala, že jsem ji musela celou umýt. Ale následně se mi ji podařilo uspat a spali jsme všichni do 10:45. Nádhera! Být Kája doma, tak by to nešlo :-). A po horečkách nebylo ani památky. Ufff
Kája jela ráno s babičkou na Slapy a moc si to prý užily...


Po obědě jsme jeli k babičce, aby tam nebyl Benjie sám. Babička se bála ho vzít s sebou na chatu, neboť tam plotem prolejzá sousedovic vlčák.

A tak jsme se u babičky vyblbly...


Při venčení psů...




Odpoledne přijeli Víznerovi na buřtíky...


Moje dvě lásky :-)



Verča s Márou...
Večer dorazila babička s Kájou. Kája v autě usnula. Špatně se probudila a vše jí rozbrečelo. Kristýnka už byla přetažená, tak stála také za to. Dnešní uspávání bylo s muzikou... A přenechala jsem ho ráda tatínkovi...
Zítra nás čeká pracovní návštěva u našich. Jsem zvědavá na Aru, jak moc se změnila. Prý je z ní rošťák :-).
A za týden budeme mít doma nového myšáčka Hopsiho, když všechno dobře dopadne :-).

3 komentáře:

  1. Tadaaa,.. vam to vsem slusi,...a Kikca na te treti fotce je bozi!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky. Máte úžasnou kšiltovku :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a nejvíce se mi líbí malá mezi pampeliškama ;o)

    OdpovědětVymazat