pátek 15. května 2009

Den 84.

Pátek, MUMový den...
Jsem ráda, že už jsem doma a holky spí. Dnes byl úžasný, ale také děsně náročný den :-).

Začal MUMoškoličkou, kde byly i naše MUMové děti :-). Omluvily jsme s Renčou a Hankou holky ze školky. Hanka nás pozvala na odpolední hromadnou oslavu narozenin. Kája byla dnes v MUMu od 8:30 do 19:00 a byla rozjetá tak, že jsem myslela, že ani neusne... Kristýnka, ta si to také užívala. Celý den jsem o ní skoro nevěděla :-). A já s holkama pěkně pokecala...

MUModěti :-D

:-)


Večerní blbnutí s tatínkem od Robů...
A dnes jsem slavila 2x! Přijel opravář s náhradním dílem na naši varnou desku. Takže radost č. 1) že přijel a měl náhradní díl. Radost č. 2) že náhradní díl byl ten správný náhradní díl. A radost č. 3) varná deska funguje!!! Hurá, hurá, hurá. Trvalo to sice dva měsíce, ale dočkala jsem se!!! :-)




4 komentáře:

  1. Ta prvni fotka je krasna,... ctyri kocky.

    A gratuluji, ze UZ mate opravenou tu desku,... to se bude zitra varit, co? ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kočičí kvartet nemá chybu!!!
    tak to se taťka může těšit, že bude ženuška celý víkend vyvařovat,až se z varné desky bude kouřit :-))

    OdpovědětVymazat