čtvrtek 21. května 2009

Den 90.

Čtvrtek
Kristýnce jsem dnes nakoukla do papulky, zda už je 9. zoubek venku a ona jich tam, potvůrka, měla už 11! :-D
Mě se dnes ulevilo. Krk tolik nebolí a celkově mám lepší náladu. Dopoledne jsem s Kristýnkou zašla na nákup, upekla dortový korpus na dodatečnou oslavu narozenin... Po obědě jsme si zašly na zmrzku a nachystaly pár věcí v MUMu. Schovala jsem dětem v herně lízátka a ony je pak musely hledat...

Karolínku mi dovedla do MUMu teta Irča. Spinkala ve školce.

Oslava se vydařila. Sešlo se nám 19 dětí! :-) Kristýnka si sama hledala tety a strejdy. Každou chvíli ji choval někdo jiný. A ona si to tak užívá, potvůrka mrňavá.


Tady jsou naše tři oslavenkyně. Adélka s Karolínkou jsou narozené ve stejný den. Emička je o 12 dní starší. Vůbec jim nevadilo, že 4 roky jim byly už skoro před čtvrt rokem :-D. Moc si to užívaly. Dárečků dostaly, že to tam vypadalo jako o Vánocích. Nechybělo ani sfouknutí svíček!



A tady je naše pohodářka Kristýnka s Viktorem (brácha Emičky). Ten si dnes naopak svoji maminku hlídal. Myslím, že ideální dítě by bylo něco mezi těmahle dvěma :-D.

Včera jsem si musela udělat alespoň malinkou radost, a tak jsem se objednala ke kadeřníkovi Lukášovi. Už jsem tam fakt dlouho nebyla a moje vlasy už jsou zoufalost sama. Kšiltovku teď z hlavy skoro nesundavám... Lukáš mohl jen v pátek v 15:00, a tak jsem souhlasila. Myslela jsem, že nebude tak složité někomu holky nechat. Chyba! Oni snad všichni někam odpoledne jedou... A tak jsem se dnes obrátila na tetu Páju, která nám má zítra večer přivézt Golfa na hlídání. A ona může!!! Hurá!!! Vezme děti a psa na procházku a já se zatím nechám zkrášlit...





4 komentáře:

  1. óóó, takže se zítra můžeme těšit na luxusní autoportrét?? :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak gratuluji k 11temu zoubku. Kikca je zase krasne vysmata. A holky si oslavu urcite uzily, to je videt. Koukam, ze ta jedna holcina je o hlavu vetsi nez Kao :-)
    A uz se taky tesim na tvoji dnesni fotecku!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Gabroušku! Tak to jsem ráda, že ti je lépe a doufám, že vše bude ok! Já mám také takový zdravotní zážiteček... popíšu dnes na svém blogu.
    PS: To je divné, že ti ke mně nejdou vkládat komentáře, ostatním to normálně jde...

    OdpovědětVymazat