úterý 12. května 2009

Den 81.

Úterý
Dnešní dopoledne bylo opět MUMové. Měla jsem pravidelný program spojený se schůzí, kde se probíral pohádkový les... Když se slezou MUMky s dětma, je to vážně něco! A to nás tak půlka chyběla :-).

Odpoledne jsme vyrazily s holkama na hřiště. Už při příchodu jsem váhala, zda se neotočit a nejít jinam. Bylo mi ale líto kvůli opilým a sprostým pobudům vést děti pryč...

Opravdu nešlo si jich nevšímat. A když začali hulákat a rozbíjet lahve od piva před brankou na dětské hřiště, vzala jsem telefon a vytočila 156. Sídlo Městské policie máme naštěstí kousek, a tak za cca 10 minut přišli dva "nenápadní" strážníci, kteří dělali, jako když jdou náhodou kolem. Mrkli na mě, zda to jsou oni a šli je legitimovat. Už z dálky je ta banda nechutných vožralů zdravila a bylo jim jasné, že se u nich páni policajti zastaví.

Nebylo to vůbec nic příjemného. Děti koukaly, co se děje. Naštěstí se po domluvě většina zvedla a odešla a jeden problémový týpek odkráčel v doprovodu strážníků... Přesunuli se sice jen o kus dál, ale alespoň se na ně nemusely koukat malé děti. Šel z nich strach.



Večer jsem jela pro Hopsiho. Máme nového člena rodiny. Myšánek je ještě hodně maličký. Jsou mu asi 4 týdny. Miminečko. Když jsem dala Tchilliho vedle něj, byl to neuvěřitelný rozdíl! A to je Tchilli drobný potkan :-). Zítra je budu postupně seznamovat, aby mohli za pár dní bydlet v jedné kleci... Kája už spala, když jsem ho přivezla, ale Kiki byla nadšená, když ho viděla. Sice mu říkala "Čili", ale pro ni budou všechny myšky "Čili" :-D.
Fotečka není moc kvalitní. Venku už bylo málo světla a já na něj nechtěla hned cvakat blesk. Už pro něj byl dost velký šok, když si k němu čichla Megan, Benjie a Tchilli :-).
Hopsi
Když jsem se s ním vrátila domů, přišla zrovna babička Vierka. Má dnes narozeniny, a tak přinesla výborný dort!
A tak babičce přejeme všechno nejlepšíííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!! Hlavně zdravíčko, štěstíčko a hooodně radosti s vnučkama :-). Na neděli pro ni máme připravené překvapení! Sice už tuší, ale naštěstí ne všechno...

A takový pohled jsem měla dnes večer z okna :-)




5 komentářů:

  1. 1.fotka je nádherná. Fakt super kousek!
    Volání MP schvaluju, od toho tu přece jsou, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. jsi dobrá, že jsi policajty zavolala, já jsem zbabělec, asi bych radši utekla
    potkánek je krásnej

    OdpovědětVymazat
  3. Kikca je zase bombasticka.
    Uz se tesim na fotecky Hopsiho.
    A vse nej babicce Vierce k narozeninam.

    OdpovědětVymazat
  4. babičce vše nej, gumáková, hočičí trojka a nořní panelák jsou boží

    OdpovědětVymazat