pondělí 4. května 2009

Den 73.

Pondělí - domácí nuda...


Dnes ráno stálo za prd. Kája kašlala a Kristýnka měla teplotu. A tak jsem Káju nechala ze školky doma a raději zašla k doktorce (máme do 2 minuty od baráku). A myslela jsem si správně, že to bude od zoubků... A tak si přeji, aby už konečně vykouknul!!!
Kája se k pani doktorce tak těšila, že jsem jí musela slíbit, že ji také vyšetří. A tak ji poslechla a řekla, že je čistá. Vše to stihne odkašlat.
Po dnešku jsem si řekla, že Kája do té školky půjde! Přes den ani nezakašlala a akorát se doma nudí.
Za chvíli musím oběhnout barák, rozdat nové klíče od vchodu a od 20:00 mám zase MUMoschůzi... Tentokrát ne v MUMu, ale u Báry. Tak zvažuji, jak se k ní dostat. Když si vezmu auto, pak tu taky nebudu muset zaparkovat... Takže zbývá bus a nebo že pojede Zuzka autem a vzala by mě s sebou... Uvidíme.

10 komentářů:

  1. Moc hezké fotky. Kukadla Ti jdou fotit pěkně, já s nima hodně bojuju :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Karolínka je prostě bezva modelka!!! :o) Moc krásné portrétky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu povedene fotky!!! Moc to Kaje slusi.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera- jako vždy. Mně se ale víc líbí ta ČB verze ;-) Překrásná holčička!

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za komenty :-) A to to byla dnes taková rychlovka, protože jsem neměla žádnou fotku... A vyfocené hry na X-boxe na prodej se mi sem dávat nechěly :-DDD.

    OdpovědětVymazat
  6. take jsem pro CB fotecku! Je moc krasnea!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný! Čb se mi možná líbí víc. Krásná modelka.

    OdpovědětVymazat