úterý 19. května 2009

Den 88.

Úterý
Dnes zůstala Kája doma. Manžel odjel hodně brzy do KV a neměl by ji ani kdo vyzvednout ze školky. Ráno jsem psala babičce Vierce, zda by k nám mohla zajet a vyvenčit mi Megan. Venku pršelo a psa a obě holky tahat ven v mém stavu se mi nechtělo. Babička je zlatá! Přijela a psa mi vyvenčila. Dokonce přivezla čerstvé houstičky.

Můj krk nezaznamenal žádnou změnu k lepšímu. Asi je ještě brzy, aby začala atb působit. Boule stejná, ne-li větší. A tak to vypadá, že mě zítra sono na Bulovce nemine :-(.

Karolínka se zítra ve školce fotí, a tak ji ráno babička odveze. Snad se stihneme pro ni včas z Bulovky vrátit...
Na balkoně už máme takové krásné jahůdky. Jen dozrát!

A dnes jsem si všimla, že mi vykvetla orchidej! Nějak to ale, holky mé, poslední dobou flákaj...

Po obědě jsem vzala holky a šly jsme vyvenčit psa. Našla jsem na jednou kousku trávy 5 čtyřlístků. Kája trvala na tom, že je ponese. A když jsem se věnovala Kristýnce a jejím upatlaným rukám od hlíny, Kája čtyřlístky "ukryla". Odložila je někam do trávy a ani si nepamatovala kam... A tak mi v klidu řekla, že to nevadí, že si můžeme jít najít nové! A tak jsme také šly! Jen jsem jí je už nepůjčila do ruky, abych trošku toho štěstíčka domů donesla...



Teď je Kája venku na hřišti a unudlaná Kristýnka se tu sama krmí přesnídávkou. Úžasně spokojené a zahnojené dítě! :-D Jo a mám tušáka, že jí vylezl 9. zub! Jen mi nedovolí tam cinknout...

6 komentářů:

  1. Snd uz ti ty ATB zaberou. A zitra at to dobre dopadne to sono.
    Krasna jahudka,... ctyrlistky, at vas prinesou stesti, ... a orchidej mas krasnou, ja ted vyhodila druhou, nejak se jim u nas nedari ;-(

    OdpovědětVymazat
  2. achjo, na ORL jsem byla dnes- radši tam jezdím po té jejich polední pauze-tedy kolem 13.h. Bývá tam míň lidí! Držím palce, já jdu ještě za týden... můj krk taky nic moc, zobu ATB- a otravuje mě to.
    Orchidej je krásná! Mně kvete od Vánoc!! Vypadá jak umělá.

    OdpovědětVymazat
  3. to budeš mít kupu štěstí, když máš tolik čtyřlístků

    pěkná orchie ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Téééda, takových čtyřlístků - tak ať přinosou spoustu štěstí!!! :o)
    A zítra dobré výsledky a hlavně ať se ti už uleví!!!

    OdpovědětVymazat
  5. první tři fotky mají krásně sladěné barvy.....ráda chodím koukat na tvé fotky 8-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky všechny, ale ty čtyřlístky jsou nej nej nejkrásnější ;o)

    OdpovědětVymazat