pondělí 25. května 2009

Den 94.

Pondělí - výlet na veterinu...
Ráno jsem odvezla Káju do školky a dohodla se s pani učitelkou, že si ve středu vezme to mourovaté kotě od našich...

Dopoledne jsem se s Kiki stavila v MUMu a nafotila "šátkování" a ofotila si zprávu z endokrinologie, abych ji mohla dát mé obvoďačce. Domluvila jsem se s ní, že mi dá nové doporučení kvůli té mé cystě na štítné žláze a už jsem se objednala k jedné pani doktorce na Praze 8. Tak uvidíme. Volala jsem také na Bulovku na výsledky a žádné nejsou. Tu tekutinu prý nikam neposílali... No tak nevím, proč mi pan doktor dával podepsat papír, že souhlasím s biopsií štítné žlázy. Sestra se mě ptala, jak to vypadá a měla radost, že se mi to zatím zpátky nenaplnilo. No, co není, může být. Rádo se to vrací. Termín mám až 13.7. (a to můžu být ráda), tak snad to do té doby vydrží...
Kájinku mi dnes ze školky vyzvedla Irča a pak šly s Natálkou na zmrzlinku. Dala jsem jim po vyspinkání na chvíli i Kristýnku a šla si pro to doporučení a vyvenčit hafany. Golf jednou ve výtahu kníknul, když se kolem něj otřela Megana. Myslela jsem, že ho třeba šlápla... Odpoledne jsme byly s holkama na hřišti a když jsem se vrátila domů, říkal Aleš, že je Golf nějaký divný. Chudákovi se udělala na uchu "kapsa" plná krve s hnisem a děsně ho to bolelo. Stačilo k tomu jen to, že se mu začal dělat zánět v uchu a oklepal se. No a tak jsem dala Káju k sousedům, naložili jsme Kiki a psy a jeli na veterinu. Volala jsem a psala Pavle do Polska, co máme dělat. Telefon pak měla nedostupný, a tak jsem vzala zodpovědnost sama na sebe a jeli jsme.
Megan má zase ty své fleky na těle a hlavou poslední dobou také klepe, a tak se mi cesta na veterinu docela hodila. Fronta tam byla pěkná a naštěstí sloužil můj oblíbený pan doktor. S Pavlou jsem se spojila ještě v čekárně, a tak mi do sms napsala, co s tím uchem už měl a jak ho léčili.
A tak jsem odcházela z veteriny opět o pár set chudší, ale psům se snad ulevilo. Megan zánět v obouch uších a šampon na fleky. Golf atb a injekce proti bolesti a řada dalších mastiček a kapiček. Musela jsem si to vše psát, protože informací to bylo tedy spousta...
Pavla mi pak volala a byla z toho celá špatná. Ale co, stejně bysme na tu veterinu museli tak jako tak. :-)
A když jsme přijeli domů, mastila jsem uspat děti a pádila na MUMoschůzi. Tentokrát byla u Zuzky na zahradě. Byl slíbený ohníček a buřtíky, ale na ten se už nedostalo...





2 komentáře:

  1. Tak jak se dari pejskum? Snad uz to bude lepsi. To se muze taky stat jenom tobe, ze hlidas par dnu psa a musis s nim hned na veterinu, co? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce ať jsou hafušové brzy v pořádku.....

    OdpovědětVymazat