sobota 16. května 2009

Den 85.

Sobota
Dopoledne bylo uklízecí. Zítra přijede hromadná návštěva, a tak jsem utírala prach, malovala stěny, kde byly slinty od psa... Vše, na co jsem se chystala už dávno. Dnes byl konečně důvod s tím začít :-).

Odpoledne jsme vzali děti a jeli do PetCentra koupit tetě Páje pytel žrádla pro Golfa. Kristýnka byla unesená z terárka s myšákama. Kája je chtěla otevřít. Když tam pracovala babička, byla zvyklá si s nima hrát. Dnes už měly holky smůlu.


Pak se jelo k babičce Vierce. Okolo baráku jsem našla vlčí máky a snažila se je zachytit v plné kráse. Tam to ale vždycky tak moc fouká, že nic pořádného nemám :-(. Ale alespoň je poznat, co to je za kytí :-).




Pak si přijela teta Pája se strejdou Míšou a Golfem pro žrádlo. Tak jsme poseděli, popovídali si a večer jeli ještě k nám...



Meguška toužící po štrůdlu...

Golf na procházce...

Strejda Michal s Kristýnkou...
Tetě Páje jsem slíbila, že jim pohlídáme Golfa na cca 4 dny. Doufám, že to zvládnu :-). Jsem asi blázen, ale těším se na to. On je to hodný a klidný pes, tak by to mělo být v klidu. Snad se mu nebude stýskat :-). V pátek večer nám ho doveze...


3 komentáře:

  1. Krásné vlčí máky. Takový velký úklid by se hodil i u nás, že bych si taky objednala nějakou návštěvu? Jinak se do toho asi nedokopu :)).

    OdpovědětVymazat
  2. Tedaaaa,.. ty maky jsou krasne. Ja kdyz jsem ho fotila, tak jsem nasla jenom ten jeden samotnej v trave a taky strasne foukalo. Ale mas je opravdu povedene. Chvlim.

    A dalsiho pejska,... tobe nestaci Megan a Benji, co? :-))) Popros nekoho, at vas vyfoti, az pujdete ven, jo? :-) To bude fotka roku,... Gabca, 2 holky a 3 pejsanci ;-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Pro vlčí máky mám taky slabost-jak asi jméno napovídá :-), tyhle jsou nádherné!Moc se ti povedly!
    Tak se budu těšit na fotky "Dogwalker Gabro" :-))

    OdpovědětVymazat