sobota 23. května 2009

Den 92.

Sobota
Golf má za sebou první noc a první den u nás. To je tak zlatý pes. Ani o něm nevím. Ráno při venčení jsem slyšela pár dotazů typu: "Vy toho asi máte málo, co?" :-)))

Jelikož je zvyklý na větší venčení, než naše Meguša, protáhla jsem dnes tělo nám všem. Po obědě jsem vzala psy, děti a kočár a vyrazili jsme pěšky k babičce Vierce. Taťka musel někam jet, tak pak za námi přijel. Kája šlapala na kole...

U babičky zkoušel Benjie Golfa usměrnit. Holt je to tam jeho, tak po něm jednou vyjel. Srovnali jsme ho do latě a Golfíno si raději sám našel místečko v ložnici, kde mu bylo dobře. Benjie ho tam chodil každou chvíli kontrolovat :-). Když se vyspal, přidal se k nám.

Přišli Haislovi a ugrilovali jsme masíčko. Holky se s Golfíkem mazlily a on je za to pěkně oblíz :-).





Holky a jejich hrací koutek...
Příjemný den nám na závěr tak trošku otrávili tři uličníci. Představte si, že se schovali v trávě a střelili Evě do boku kuličku. Ta vypískla, vyletěla. Já si v první chvíli myslela, že jí něco kouslo... Ale byl slyšet i zvuk cinknutí něčeho kovového o plot, a tak jsem se koukla tím směrem a viděla, jak se tam někdo na kopečku krčí v trávě a čeká, co bude... No do mě vjel amok! Už ani nevím, co jsem na ně spustila, ale hoši vzali své zbraně a mastili hodně rychle pryč... Vyděsil mě pocit, že hned vedle Evči byla malá Lucinka a Kristýnka a kdyby se jim třeba strefili do oka... Ani nedomýšlet! Už loni jsem tam s nima měla výstup. Plazili se podál plotu, stříleli po sobě a Kája brečela strachy, že nás někdo zastřelí :-(. Já nevím, že musím mít vždy tak blbé zážitky...

Kiki tu ještě straší, Kája spí u babičky a tatínek, ten se nám ještě nevrátil domů :-(. Opravuje u babičky kuchyňský odpad.
Domů jsem se dostala pěšky. Potřebovala jsem vyvenčit hafany. Megan se za námi ploužila, bylo vidět, že už je to na ní moc. Snad jsem to nepřepískla a nebude zítra pajdat.

1 komentář:

  1. Jak vždy: fotky krásné! ty závidím ;-) Zážitky-až na ten závěrečný- celkem taky :-)

    OdpovědětVymazat