úterý 5. května 2009

Den 74.

Úterý
Dnes zůstal náš taťka doma. Měl nějaký bolebřich, a tak na trasu nejel. Vstal s nezvykle dobrou náladou :-). Káju jsem do školky a ze školky vezla sama. Mám ze sebe radost. Už se umím i plynule rozjíždět do kopce bez ručky. A co je hlavní!!! Předem z toho nestresuji, když mám v kopci zastavit :-). Chce to praxi a víc jezdit... Bylo by fajn, kdyby taťka na novém místě (jestli nějaké bude) dostal služební vůz a já měla volné pole působnosti. Ale to bych asi zatím chtěla moc :-D.

No, každopádně byl Aleš nějaký akční, vyluxoval celý byt, seřídil dveře na balkon a dokonce zahlásil, že večeři vaří on sám. Já tedy musela zajít do krámu pro ingredience. Tak jsem zvědavá, co bude k jídlu. Prý mi chybí kreativita. Tak to jsem na tu jeho večerní zvědavá :-DDD.


Venku je ošklivo, Kristýnka má stále teplotu (v noci horečkovala), a tak nám Kája hrála divadlo :-).

Teď šla k tetě Irče hrát si s Natálkou. Tak je spokojená a Kristýnka tu sundavá lepenky... U toho druhého dítěte jsem taková nějaká víc laxní :-D. Ať si sundavá, když jí to baví...

PS: Večeře byla vážně kreativní :-DDD. Někde v TV koukal na recept, kterým mě hodlal okouzlit. Což o to, okouzlená jsem byla už jen tím, že chtěl večeři udělat sám a ještě mě překvapit. Takže do poslední chvíle mlčel...

Postup byl takový, že si vzal mé čtyři oblíbené skleněné hrnky na kávu a pronesl, že doufá, že v troubě neprasknou. Pak vzal asi půlku másla a vymazal je :-). Nastrouhal celou cihlu sýra a nakrájel šunku na malé kostičky. Pak vrstvil do hrnečků... Tuším, že to byla vrstva sýra, pak šunka na které bylo rozklepnuté vajíčko, sůl, pepř a zase vrstva sýra... Do trouby dal hluboký pekáč s vodou a v ní pekl ty "hrnečky s překvapením" :-D.

Z kuchyně jsme byly odejity :-). Přišla jsem, když nandaval a chtěl dostat náplň prvního hrnku na talíř. A výsledek? Talíř na x kusů a směs stále v hrnku. Když jsem viděla, co má v plánu, nadechla jsem se, abych ho zarazila, ale byl rychlejší :-DDD. A tak jsem zase raději odešla :-DDD.

Ocenila jsem jeho snahu, jeho chuť, se kterou do vaření šel. Výsledek čekal jiný, a tak byl i částečně zklamaný, ale u nás se jí vše (nebo spíš já spapám úplně vše), takže jsme si pochutnali... Dokonce i do Káji to padalo. Ale myslím, že si svou kreativitu zase na dlouho dopředu vyčerpal :-DDD.




8 komentářů:

  1. ahoj gabro.. zabrousila jsem k tobě náhodou, přes alecram, a čučím jako puk. máš moc pěkné fotky. si tu tak bručím pod vousy "no jo, to se tak někomu fotí, se zrcadlem.. a nakonec mě praští do hlavy ten lumík nahoře. no to se picnu.
    krása, pěkné barvy, zajímavé pohledy. smekám.

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne fotky,...a co bylo k vceri??? ;-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi, tak manželova snaha se jistě oceňuje, že??? Hlavně, že jste si pochutnali!!!
    A Kája alias královna je krásná!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné fotečky, fakt moc hezký blog!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten recept nám ;o) a vymazal hrneček a dal tam strouhanku? Potom to jde samo ven ;o) Manžel je šikulka a snaha se cení ;o) Portréty jsou moc krásné ;o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo tak v tom to bude!!! On tam nedal strouhnku :-DDD

    OdpovědětVymazat