neděle 31. května 2009

Den 100.

Houbová neděle

Dnes jsme bez tatínka. Ráno vstal brzy a jel pomáhat Dušanovi na krám. Vrátil se včera večer hodně pozdě a říkal, že práce tam je jako na kostele...

Naštěstí měla babička Vierka volnou neděli, a tak jsme ji trávily společně. Dopoledne jsme s ní krmily zvířátka na krámě (holky se pomazlily s králíčkem, morčátky, nakrmily rybičky a Kiki stihla udělat ve zboží naprostý chaos)...

Potom jsme jely na nákup do Globusu. Kiki chrupala v autě a babí jí hlídala a já zatím oběhla vše potřebné. Zítra je den dětí, a tak mi dala babička za úkol vybrat holkám něco pěkného. Tak jsme koupily plavací desku a malý nafukovací člun. Vše v létě využijeme u babičky v bazénku :-).

Doma jsme rychle vyndaly nákup, daly oběd, vyvenčily psy a jely k lesu...

Přesně za týden bude na tomto místě Pohádkový les. Doufám, že počasí nám bude přát a nebude všude tolik bláta a už vůbec nebude pršet!!!

Hned na kraji lesa jsem začala nacházet houby! Bylo jich tolik, že jsme měly k večeři houbovou omáčku :-). Je fakt, že jich mohlo být klidně i víc, ale pocit to byl uspokojující. Já hledala, Kája sbírala a Kiki se nesla na zádech v Ergu. Babička nacházela hlavně ty velké kusy, já ty střední a Kája našla toho úplně nejmenšího hříbečka :-). Holt oči nám slouží čím dál hůř...







Po prvních pár metrech už Karolínka kňučela, že chce jít domů, a tak jsme začaly zpívat všechny možné písničky. Kiki mi notovala za krkem a když už mi došly texty, začala plácat "Paci, paci, pacičky...".

Pak už byla protivná i ona, a tak jsem jí musela "vypustit". Vše bylo dobré do chvíle, než zajela obličejem do cesty plné bláta... Ještě že měla babička kapesník! :-) V první chvíli jsem to chtěla fotit, ale převládl pocit solidarity a jala jsem se zachraňovat.

Dnes už se těším, až budou holky spát a vrátí se nám táta domů. Jdu je zahnat do hajan a počítat MUMokasu. Konec měsíce je tu a zítra začíná ČERVEN!

5 komentářů: