pondělí 1. června 2009

Den 101.

Pondělí - Den dětí

První červnový den byl ve znamení dětí a pozitivních zpráv, které nechci zakřiknout...

Ráno jsem se v MUMu dozvěděla, že bude odpoledne u divadla skákací hrad pro děti. A tak jsme vyrazily. Nakonec to byl takový předvolební tah ČSSD. Přišly jsme tam a hned jsme vyfasovaly oranžovou růži, děti ČSSD pastelky a ČSSD lízátka. Na hradu ČSSD nápis a prostě všude kolem nás bylo ČSSD cítit... Dokonce jsem si dávala pozor, zda nepřiletí vajíčka :-DDD. Naštěstí nám nikdo krom těchto propagačních materiálů nic jiného necpal a nevnucoval a malým dětem, skákajícím na hradu, to bylo úplně putna.

I když jedna krapet starší slečna, když dostala ČSSD lízátko, tak pronesla, že ona je teda nevolí, ale její kamarádka jí řekla, ať drží pusu a jde si zaskákat, když je to dnes zadarmo!

No, neměla jsem tam moc dobrý pocit. Zamíchala jsem se mezi ostatní maminky a snažila se nebýt moc vidět. Ovšem nejsem ten typ, co by splynul s davem. Bohužel jsem profláknutá osoba (díky MUMu) a hlavně tam nebyl nikdo jiný, krom maminek, které chodí do MUMu nebo do školky s naší Kájou :-). Ale myslím, že všechny jsme tam dnes byly ne kvůli ČSSD, ale kvůli našim dětem.



Cestou zpátky jsme to vzaly přes naše oblíbené hřiště s tobogánem. Kiki nadšená z nových prolejzaček a houpaček... Každá změna u ní vítána :-).

Večer jsem čekala na manžela, ale nejel. Tak jsem mu volala, kde je a on že má důležité jednání... Povolala jsem tedy babičku Vierku a mastila na schůzi do MUMu. Byli pozvaní lektoři a řešil se příští školní rok... Tento se pomalu ale jistě krátí a brzy budou MUMové prázdniny!


2 komentáře:

  1. Zadarmo i ocet sladkej,... tak pojd skakat, kdyz je to zadarmo ;-)))

    A cervena Kikca je zase k nakousnuti.

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo, jeden chlapeček, se kterým se Kiki houpala na houpačce, tak jí řekl, že je Červená Karkulka :-D.

    OdpovědětVymazat