pátek 26. června 2009

Den 126.

Pátek

A je to tady. Prázdniny! Kája byla dnes naposledy v Koťátkách. V září bude chodit do Berušek. Je mi líto, že přijde o tak fajn pani učitelky. Ale změna je život. Pani učitelce Mileně a Janě tímto děkuji! Milena mi sice řekla, že to je jejich práce, ale dělaly ji obě moc dobře! A za to jim patří ten velký dík... Jsem ráda, že chodila Kája zrovna do jejich třídy. Nic pro ně nebyl problém. Když bylo Káje smutno, mohla se jít pomazlit... Hlásily, co ten den dělali a nechyběl ani humor (zvláště u pani učitelky Jany). Jsem jim vděčná, že díky nim začala ta moje myšička (má značku myšky) chodit do školky ráda.
Když jsem balila školkové věci domů, Kája protestovala. Nějak ještě neumí pochopit, že tam teď dlouho nepůjde. Začínám ji připravovat na to, že bude chodit do Berušek (2x tam spala a pokaždé plakala). Snad to bude v pohodě, když tam bude mít děti ze třídy. Holt tříleťáků bude od září hodně a Koťátka nejsou nafukovací :-).
Když jsme jely ze školky, přála si Karolínka zastavit u koní. Pohladila si hříbátka a mohly jsme jet dál.






Odpoledne jsme trávily na hřišti. Bylo takové dusno, že jsem čekala, kdy přijde ta slibovaná buřina... A ono zatím nic!
K večeři jsme udělala smaženky. Jsem přecpaní k prasknutí.


2 komentáře:

  1. Myslim, ze se Kaje bude v Beruskach take libit, ... pockej, po prazdninach, az pujde do skolky, tak ji bude jedno, do jake tridy, ... hlavne do skolky.

    OdpovědětVymazat