čtvrtek 11. června 2009

Den 111.

Čtvrtek
Mám za sebou příšernou noc... Děti mě pronásledovaly z postele do postele a on se k nim přidal i ten náš obří pes! Jen manžel má tu svou půlku postele stále sám pro sebe!!! Jak to dělá?


Dnešní ráno jsme napochodovaly do MUMu vyřešit pár organizačních věcí. Pak jsem se doma zasekla u fotoknížky a k obědu jsem pak rychle vyndavala mražené jahodové knedlíky :-).

V poledne se zatáhlo a spustila se silná průtrž mračen. Vítr mi schodil kytky na balkoně a prádlo jsem stihla přikolíčkovat k sušáku. Jinak by se jistě válelo někde po okolí... Když jsem večer ve zprávách viděla ty kroupy, tak jsme ještě dopadli dobře!


Po spinkání se počasí uklidnilo, a tak jsme šly venčit a nakoupit. Když jsme se vrátily domů, přijel taťka, a tak jsem ho hnedle zneužila a jeli jsme na veterinu. Megance opět naskakují nové fleky, drbe se a nevypadá vůbec hezky. Tak má nová atb, která jí snad zaberou. Abych měla jistotu, nechala jsem ji ještě nabrat vzorky na plísně... Opět jsme tam nechali pěknou sumičku (dávkování prášků je dle váhy, a tak to holt skáče). Prohlásila jsem, že příště si pořídíme Čivavu! :-D

Cestou zpátky jsme se stavila u mé mamky na krámě. Je to taková všehochuť. Díky jejímu sortimentu mám vždy velký problém jí cokoliv koupit k svátku či narozeninám. Vše má na krámě nebo to může koupit velkoobchodně... :-D Už jsem tam dlouho nebyla a musím říct, že bych se tam už asi ani nevyznala :-). Zastavení to bylo vážně rychlé. Aleš čekal s holkama a se psem v autě. Museli jsme být včas u jeho bráchy pro nějaké lišty...
MiniMegaMix

A takhle vypadá naše cestování :-)


2 komentáře:

  1. Uslintana Kikca je super!!!

    Jooo, a dej si pozor, aby te za to "zneuzivani" manzela nezavreli ;-DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Ty portréty holek jsou opět moc povedené ;o)

    OdpovědětVymazat