čtvrtek 18. června 2009

Den 118.

Čtvrtek
Nedávno jsem se rozčilovala, že jen co vytřu, tak někdo přijde a udělá čurbes... Ráno, když jsem přijela ze školky, našla jsem vyndaný olej ze skříňky. Kiki si hrála, zatím co ji tatínek "hlídal". Chtěla jsem ho uklidit a vyklouzlo mi víčko z ruky a už se to tu vesele mastilo všechno... A tak když už jsem byla u toho vytírání, vzala jsem rovnou celý byt. A jen co se mé drahé dítě probudilo, přišlo do obýváku a pustilo druhou ozdobičku na zem. Opět netuším, kde ji vyhrabala. Ale nic si z toho nedělala... Utěšovala jsem se tím, že štěstí teď opravdu potřebujeme... :-)
Babička Vierka nám pravidelně nosí tyto růžičky ze zahrádky. Nádherně nám tu voní... Škoda, že z fotky to není cítit.

Odpoledne jsme zašly na kopeček zmrzlinky a na hřiště. Natálka toužila po Káje, tak jsem jim ji "půjčila" :-). Irča celá nadšená, že díky Káje Naty snědla celé kuřecí stehno! Ona Natálka maso nejí, ale když ho jedla i Kája... :-D

A z večerního venčení hafíka jsem si domů donesla tři čtyřlístky!



5 komentářů:

  1. Jeee, ... neposlala by jsi mi jeden ctyrlistek, abych mela taky trosku stesti??? ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně :-), nebo já ti je tu nasuším do zásoby, jo?

    OdpovědětVymazat
  3. Růžička a portrét jsou povedené ;o) a jestli můžu poprosit, tak bych také potřebovala pár čtyřlístků :o))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat