pondělí 15. června 2009

Den 115.

Pondělí
Dnes jsem nestíhala fotit. Dopoledne jsem si hrála s fotkama a tvořila mix fotek na památku pro odcházející MUMky. To je žrout času!

Odpoledne jsem se rozhodla, že vezmu holky na gymnastiku. Musím dořešit tu přípravku od září. V jednom člověku se to dělat nedá, a tak jsem si myslela, že Darinka by mi s tím mohla pomoci. Má Klaudynku, která na gymnastiku chodí a Walerii, která je o rok starší než Kristýnka. Bohužel mi řekla, že letos ještě ne, že si chce užít ještě rok "volna".

A tak mi to v hlavě šrotovalo. Koho bych tak mohla oslovit, kdo by mi pomohl... A jako zázrakem tam byla i malá Laura s velkou ségrou Verčou. Koukaly se, jak jim cvičí prostřední sestřička Kamilka. Laura se hned přidala ke Káje a cvičily spolu v přísálí, a tak jsem se jala vyzvídat :-).
Verču si pamatuji jako malou holčičku, co chodila na gymnastiku. Je to čerstvá maturantka a malá Laura bude mít 4 roky a na gymnastiku se moc těší... Riskla jsem to a šla Verču oslovit. A vypadá to, že to klapne! Měla z toho radost! Prý už si mockrát říkala, že by jí to bavilo...
Jak jsem pozorovala ty cvičící holčičky, vrátily se mi vzpomínky na moje mládí trávené v této tělocvičně. Kolik toho člověk zapomene! A najednou se to vše vylouplo. Známé vůně, známé pohyby... Přišlo mi, že je teď na gymnastice vše jiné, ale není :-).
Kája se vrátila domů příšerně hladová. Nejen Kája, ale i já a Kiki. Zhltaly jsme večeři, kterou nám tatínek uvařil a holky brzy odpadly. Já je budu rychle následovat :-).

1 komentář:

  1. Tak ti preji, at to s tou gymnatikou vsechno klapne, ... pani trenerko :-))). Potom mi budes trenovat Neny, az prijedme.

    OdpovědětVymazat