úterý 16. června 2009

Den 116.

Úterý

Asi prožívám nějaký fotografický "útlum" či co. Dopoledne jsem byla na službě v MUMu a zapomněla foťák. Odpoledne jsem s Kristýnkou usnula a byla ráda, že mi Káju po spaní vyzvedla Irča. Když jsme za nima chtěly jít na hřiště, málem nás odfoukl vítr, a tak šla Irča s Natálkou k nám na kafíčko a bublaninu.

Když se vítr uklidnil, šly jsme ještě chvíli na hřiště, kde byly holky z MUMu s dětma. Pár fotek jsem vyfotila, ale nic, co by mě nějak extra oslovilo. A tak jen tato jedna s Adélkou...

Zítra máme v MUMu rozlučkový karneval, tak snad něco "ulovím" a napravím svou reputaci :-).

3 komentáře:

  1. Tak to si muzeme podat ruku, ... mam momentalne take "utlum".

    OdpovědětVymazat
  2. Asi řádí nějaká epidemie ;o) Také mám útlum a ani ta chuť není :o( Fotka je náhodou super, moc se mi líbí ;o)

    OdpovědětVymazat