čtvrtek 25. června 2009

Den 125.

Čtvrtek
Dnes snad ani jiné fotky být nemohou. Deštník a gumáky... Venku jsme moc dlouho nepobyly, tak jsme šly alespoň nakrmit Sáru.




Kristýnka má 12. zub venku a nejspíš se jí derou ven špičáky. Kaká xkrát denně a protivka je také pěkná. Když tedy zrovna nevyvádí nějaké vylomeniny a lotroviny...
Když je dlouho ticho, najdu ji většinou v koupelně, jak si u umyvadla čistí zuby (tak 4x denně je to normální - opravdu nechápu, po kom to má :-D). Nebo vyhazuje obsah skříněk v pokojíčku a spokojeně se u toho tváří.
Když ji slyším "ječet", stojí většinou ve výšce a nemůže dolů nebo stojí u klece s myšáky a chce je za každou cenu vyndat. Když jí je vyndám, šupajdí na postel a čeká, až jí je dám na klín... To je pak taky chvíli klid :-). Ona je tak miluje...
Včera jsem se snažila ji naučit říkat "máma". Ona to říká jen ve stavu zoufalství (volá mě tak z postýlky). Pokaždé, když jí řeknu: "Kristýnko, řekni MÁMA!" Tak se na mě raráškovsky koukne a řekne: "Bába!" Kája se u toho popadala za břicho a Kristý to opakovala stále dokola a tlemila se taky... Tak jsem to vzdala. Ale když jí řeknu: "Kristýnko, řekni TÁTA!" Tak jí tak zněžněj očíčka a ona zašeptá: "Táta". No a mám to!
Nebo ráno, když jdu venčit psa, tak rychle běží ke dveřím. Člověk by řekl, že mě nebude chtít pustit nebo bude chtít jít se mnou... Ale ona ne, ona chce pusinku a zamávat. Koblížek. Když za mnou zaklapnou dveře, běží do koupelny kramařit v šuplíkách a čistit si zuby :-).
A Kájinka jde zítra naposledy do školky!!! Pak budou dva měsíce prázdnin...

3 komentáře:

  1. ta poslední deštníčková už je hodně optimistická ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. super nápad-deštníková víla! ..no, nám školka taky skončila v pátek :-( a 2měsíce budou jen a jen moje, holčičky... :-)

    OdpovědětVymazat