středa 10. června 2009

Den 110.

Středa
Vylézt z postele v 9:00 se mi vážně dlouho nepoštěstilo :-). Holky mi u toho skákaly po hlavě, koukaly na pohádky a Kristýnka se sama "občerstvovala" u prsíčka (střídá po chvíli obě, asi má pocit, že v tom druhém je mlíčko o něco lepší...). Po svačince jsme šly na hřiště a cestou domů jsme potkaly invalidního kosa :-) (nebo kosici).



A tak dnes moje oblíbená básnička z notýsku...
Před usnutím
F. Halas
Ty nevíš, táto, to ti bylo k smíchu!
Já viděl kosa na trávníku,
zavazovat si tkaničku.
U botky se mi rozvázala,
tahal ji, až se přetrhala!
A víš, že ji ten hlupák sněd?!
Kdepak si koupí novou teď?
Žížala, co ty víš...
Počkej, však ráno uvidíš!

4 komentáře:

  1. invalidní kosice zajímavě zaparkovala 8-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych k tomu vstávání poznamenala, že kdybych jí v těch 9 nevolala, tak spí možná do oběda :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Kos není invalidní. On jen tomu invalidnímu pánovi hlídá místo k parkování.
    Za dvě tkaničky...pardon vlastně žížaly
    A hádej kam dnes vybíráme dovolenou, přeci na KOS

    OdpovědětVymazat
  4. parádní fotky :-)) oho kosáka jsi fakt vychytala :-))

    OdpovědětVymazat