neděle 14. června 2009

Den 114.

Neděle

Ještě že jsem se v sobotu dohodla s mámou, že přijedeme až po obědě! Já se vyhrabala z postele v 10:30 a Aleš až o hodinu později a měl pocit, že mu praskne hlava. Do toho měl vyřvané hlasivky, jak včera usilovně vyprávěl ty své historky :-).
Zlatá tchýně nás nechala vyspat a postarala se o holky. A v poledne jsme si ohřáli její výbornou dršťkovou polévku.
Pak jsme se všichni poskládali do auta. Řídila jsem já (nechtěli jsme riskovat zbývající alkohol v krvi mého muže :-D). Odvezli jsme babičku k prababičce a zajeli do Písnice na třešně.
Natrhala jsem jich dosta a dost a podělila babičky i Haislovi. To bylo radosti!
Babička Ilonka nám ještě nabalila domácí vajíčka, ředkvičky a salát... To bude BIOžrádlo! :-D.


Do večera jsme byli ještě u babičky Vierky na zahrádce. Po příjezdu bylo Káje hrozně špatně a pak se nám pořádně pozvracela. Ani jsem netušila, že snědla tolik třešní! Pak to zapila a bylo to. Naštěstí se jí hned ulevilo a zítra půjde do školky!



Takový náročný, ale úžasně prožitý víkend!



2 komentáře:

  1. My měli taky po dlouhé době oslavovací víkend a probouzeli jsme se asi napětkrát :-) A opět obdivuju krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první psí portrét je nádherný. Třešně u nás ještě nejsou, ale dala bych si :o)))))

    OdpovědětVymazat