pátek 5. června 2009

Den 105.

Pátek
Dnes byly obě holky doma a překvapivě nezlobily a krásně si spolu hrály. Až jsem je musela chodit kontrolovat, co dělají. Byly až podezřele hodné :-). Jednou jsem přišla do pokojíčku a Kája mi říkala, ať je neruším, že dělají potkaní závody. Daly Tchilliho a Hopsiho na žbrdlení dětské postýlky a vyhrál ten, který se dostal na Káji postel jako první. Ještě že to jsou tak šikovná zvířátka a ještě se tváří, že je to děsně baví! :-)


Já stihla vyrobit ouška pro pejska a kočičku na pohádkový les. Tak si Kája na kočičku chvíli hrála. Celá nadšená, že se bude fotit, a pak dělala fóry... Chvíli neposedí, za chvíli jí to přestane bavit... No, stejně jsem měla ve foťáku kartu na max. 13 fotek. Ta moje dnes přestala fungovat, a tak jsem musela vytáhnout záložní... Ještě že mi manžel koupil rychle novou. V neděli mě čeká focení pohádkového lesa. To nevím, co bych dělala!!!


8 komentářů:

  1. Kaja je krasna kocicka a ty sikulka!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kočička je profi! :-) nádherná, roztomilá!!

    OdpovědětVymazat
  3. suprové výrazy...;o) pěkně jsme se tu zasmáli,co vyvádějí holky s potkánky...

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Kao je úžasná modelka!!! :o) A kočičí maska jí opravdu sedí!!! Ať se nedělní focení pohádkového lesa zadaří!

    OdpovědětVymazat
  5. krásná kočička :-) a potkaní závody :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Káje to moc sluší, jsou to nádherné portréty ;o)

    OdpovědětVymazat