středa 3. června 2009

Den 103.

Středa - "A prooooč???"

Dnes jsem zaskakovala ve školičce. Dětí bylo málo a byly moc hodné. Vyráběli jsme traktor. Adámek si ho moc přál a dokonce ani jednou nezabrečel :-). Byl sice stále u mě a na všechno se ptal: "A proč?" Ale nebrečel. On když začne, tak má výdrž! Sám nakreslil úžasný traktor a dokonce mi vysvětlil, že existuje i malotraktor... Tak jsem zase o něco chytřejší!

A tohle je beruška Karolínka. Také mají doma dvě "Kákáčka" jako my :-). Z Káji mám radost, ona je to moc šikovná holčička, jen moc nepovídá, ale dnes se i krásně rozpovídala a zapojovala se do hry.
Na naše mladší Kákáčko dnes padla pěkná rýma. Usnula mi dokonce 2x přes den. Bojím se bojím, aby z toho nic nebylo. Do toho se jí klube čtvrtá stolička, a tak to stojí za to.
Starší Kákáčko spalo ve školce, a pak se doma nudilo. Venku byl hrozný vítr, a tak jsme nikam nešly.
A teď se půjdu pokusit zdolat hromadu nevyžehleného prádla...

1 komentář: