sobota 20. června 2009

Den 120.

Sobota
Můj fotoútlum pokračuje. Mám pocit, že fotky nestojí za nic a že to jsou spíše takové nouzovky. Možná to bude celkovou náladou. Nejraději bych prospala dny i noci. Kór dnes, když se o mě pokoušela migréna.

Dopoledne jsem vzala děti a psa a šla pěšky k babičce Vierce. Aleš pak za náma přijel autem (má plný kufr zboží, takže by nás stejně nepobral). Cestou jsme vyzkoušely několik dětských hřišť. Kiki měla premiéru na tobogánu.

Po obědě jsem chtěla uspat holky a místo toho uspala sebe. Bolest hlavy neustoupila, a tak jsem si musela vzít další prášek. Kristýnku jsme nechaly manželovi a jely na houby. Pak jsem litovala toho, že jsme mu nenechaly i Káju. To je tak neuvěřitelně ukňourané dítě!!! Celý zbytek dne jsem řešila, po kom to má!!! :-D

2 komentáře:

  1. This is just soooo beautiful, it takes my breath away!!!I love the colors and the whole mood of this

    Big Hugs Pati

    OdpovědětVymazat