neděle 7. června 2009

Den 107.

Pohádková neděle


Od rána jsem koukala na oblohu a přála si, aby vítr všechny škaredé mraky rozfoukal a svítilo nám odpoledne sluníčko...
Před obědem přijela moje máma, ségra a její přítel Lukáš. Začala jsem z nich dělat pejska a kočičku a mamku jsme proplachovali urologickým čajem. Měla jsem v plánu, že máma vezme holky a projde s nima trasu a já zatím budu v klidu fotit. Když jsem ji ale viděla, plán jsem změnila. Zůstala doma s Kristýnkou a já s Luckou, Lukášem a Kájou jela k lesu. Aleš měl důležitou pracovní schůzku, a tak s jeho pomocí jsem počítat nemohla.



Od 13. hodiny začaly velké přípravy. Bylo 9 stanovišť na téma VEČERNÍČEK. Ve 13:45 začali chodit první závodníci. Vpuštěni na trasu byli ve 14:00 (vybaveni startovací kartičkou a koblihou).

Počítali jsme s účastí 200 - 250 startujících. Dárkových balíčků jsme měli raději 300 :-). A jaké bylo naše překvapení, když odstartovalo skoro 370 závodníků!!!

Museli jsme krapet improvizovat (dojet pro nějaké ceny útěchy), ale mám pocit, že se nám to povedlo a děti byly spokojené a pohádkový les si užily! Počasí se vydařilo. Jen dvakrát krátce pršelo a nakonec vykouklo i sluníčko :-).

Mach a Šebestová (moje dnešní nejoblíbenější foto)

"Krakonošovo"

Maková panenka a motýl Emanuel :-)


Pejsek a kočika pekli dort... (moje sestřička Lucinka s přítelem Lukášem)

Po skončení - Manka, Rumcajs a Cipísek

A úžasní Pat a Mat :-) (už skoro v civilu)
I broučkovi z toho šla dnes hlava kolem :-)
Tolik lidí v lese ještě neviděl!

2 komentáře:

  1. No to jsou nadherne fotky!!!
    Myslela jsem dnes na tebe cele odpoledne, aby se pocasi vydarilo.

    OdpovědětVymazat