úterý 30. června 2009

Den 130.

Úterý
Dnes toho bylo nějak moc :-). Ale v dobrém slova smyslu. Po několika týdnech až měsících nejistoty (co se manžela práce týče) se konečně začíná něco dít a ze mne padá velký balvan... Hned je nálada lepší. A od srpna snad bude zase vše, jak má být...

Ráno jsem volala k pani doktorce, abych objednala Kikču na očkování. Měly jsme jít v 15ti měsících, ale od té doby měla stále rýmy, rostly jí zuby nebo bylo něco jiného špatně. A tak jsme se k ní dostaly až v 17ti měsících :-). Dostala včeličku poslední hexy. Ani moc neprotestovala, jen ji vadila lepenka, tak si ji hned doma sundala. Kája ráno hlásila, že chce jít také na očkování a když to pak viděla, šeptala mi, že už si to rozmyslela :-). Za měsíc nás čeká poradna a další očko.
Nějakou chvíli po očkování k nám přijela teta Lucka s Emičkou a Viktorem. Viktora jsem ráno také objednávala na 1,5 letou prohlídku a očkování. Na toho se ale dostalo až před 13. hodinou, a tak byli s náma chvíli na hřišti a u nás na obídku. Hezky jsme si to s Luckou rozdělily :-). Já uvařila těstoviny a ona donesla omáčku! Mňam, jsem si pochutnala!
Pak to moje malý dítě šlo spinkat a velký koukalo na pohádky. Do večera jsme pak byly na hřišti. Vedro bylo příšerný, tak jsme se snažily držet ve stínu. S Kikinky touhou, se stále klouzat, to ale moc nešlo :-).
Teď nám tu taťka zachraňuje rybičky. Kája je dnes úspěšně 2x překrmila. Až tak, že se jim zkazila voda a lapaly chudinky na hladině po vzduchu...

6 komentářů:

  1. lovely pictures.
    beautiful colors!
    and so creativ!

    OdpovědětVymazat
  2. U vás je prostě pořád tak veselo :o))))

    OdpovědětVymazat
  3. krásný princezny
    a ať rybičky přežijou tu přehnanou péči

    OdpovědětVymazat
  4. Užasný motýlci, rybičkám hodně sil a jsem ráda že to tak dopadlo

    OdpovědětVymazat
  5. Gabro,ty tvé fotky jsou nádherně barevně provedené ;o)...pokaždé když kliknu na tvůj blog,tak se nestačím divit,kam na ty barvičky chodíš

    OdpovědětVymazat