pátek 8. května 2009

Den 77.

Pátek - státní svátek :-)
Kája nemohla ráno dospat. Jen co rozlepila oči, už se ptala, zda už si pro ni jede ta babička... A tak v 9 hodin vyrazila s babičkou, tetou a strejdou k tetě Jarce do Orlických hor. V poledne volala teta Lucinka, že už jsou po obědě a jdou ven na zahradu. Večer jsem mluvila s mamkou a ta říkala, že je Kája moc hodná a od 8 hodin už spinká. Prý spí hrozně tvrdě... No jo, čerstvý vzduch je čerstvý vzduch :-).

Dopoledne jsme využili toho, že máme jen jedno dítě a vyrazili na nákup. Lidí bylo tedy strašně a musím říct, že dnes jsme měli smůlu i na nepříjemné lidi a pani pokladní :-(. Koupili jsme si masíčko a zajeli k druhé babičce Vierce si ho ugrilovat. To vám byla dobrota... Jen tedy nějak neumím fotit jídlo, aby to mělo ten efekt... :-(.


Náš taťka si hrál skoro celý den na mechanika. Rozmontoval nám auto... Obdivuji ho, on vše rozebere do posledního dílečku, a pak to dá zase zpátky... A ono to funguje! :-) Já bych to uměla tak maximálně rozebrat... I babičce se kouknul na rádio v autě. Teď jí hraje jedna radost.


Já šla zatím s hafíkama a s Kristýnkou na louku. Pampelišky, to je její...



Měla je i v puse :-).



S babičkou...


Skalničky...


Kiki na sklace...


A zde nějaká okrasná květena na plotě :-). Bohužel nemám paměť na jména rostlin. Babička mi to vždy řekne, ale já to okamžitě zapomenu...


A dnes jsem zjistila, že Kristýnce vykoukla první stolička! Já stále hlídala tu levou dvojku dole, že mi uniklo, že se jí prořízl úplně jiný zub! A tak má zoubků 8. Ovšem na klid to nevidím, dásničky nateklé... A jantarové korálky jsme dnes musely bohužel vrátit. Viktor skoro celou noc nespinkal, a tak už je má zase kolem krčku. Snad bude noc lepší :-). A já budu mít dál tu svou přísavku u prsa (ať s korálkama nebo bez nich) :-))).



5 komentářů:

  1. Hmmmm,... masicko bych si dala take,... to ten tvuj Borek stavitel dela dobre ;-)))

    Kikca je zase kouzelna.

    A super, ze Kao se libi u teticky

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, a máš pocit, že korálky pomáhaly? U nás se teď spí, ale to může klidně být čímkoliv jiným...
    Fotky máš všechny krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. Mám pocit, že to bylo lepší. Ona tu první noc ho neměla, protože jí ho Aleš sundal na koupání a pak nenandal. Pak ho měla celý den a noc a zdála se mi víc v pohodě. Ale mohlo to být i tím, že se jí ulevilo po prožíznutí stoličky... Ale pocit jsem z toho měla dobrý :-). Věřila jsem tomu víc než homeopatikum...

    OdpovědětVymazat
  4. Kiki na skalce je roztomilá. A gratuluju ke stoličce, nám teď rostou špičáky.

    Opilé sedmikrásky jsem vyrobila v zoneru, je tam rozostření a zoom. Vypadá to divně, ale musela jsem to vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat