neděle 3. května 2009

Den 72.

Neděle - Chcete mě??? :-)
Dnes jsem si vzala auto a Káju a jela jsem k našim bez Aleše i Kikči. Nemám ráda víkendová rána!!! Ať se tatínek také stará...

Ara vypadá líp. Sice stále není zarostlá, ale oholená srst jí pomalu "raší". Už ani tolik nekulhá a mazel je to stále stejně velký.

Králíci mají novou "předzahrádku". Ara se totiž několikrát podívala do králíkárny a máma už "škody" přestala počítat :-D. Raději vyrobila novou ohradu před králíkárnou. Nakonec pěkné řešení - nechá se to zarůst pětiprsťákem a bude to vypadat i dobře :-).


Karolínka si u babičky s dědou nejvíc pohrála s koťátkem Mikulášem. Je to kocourek, velký mazlík a umí dělat pěknou srandu :-). Lukáš ho měl dát jeho tátovi, ale ten si to na poslední chvíli rozmyslel, a tak tenhle malý lumpíček nemá žádného nového páníčka... A tak ho touto cestou nabízím. Je zvyklý být doma, čistotný (čůrá jen do kočkolitu). Běhá i ven :-).


Pokud o někom víte, kdo by měl o něj zájem a hezky se o něj staral, napište mi vzkaz :-). Děkuji...




Mikuláš
(to vymyslela ségra a stejně mu dnes říkala Mikeši)

Brzy jsme jely domů, abych se vyhnula velkému provozu. Už ve 14h stál za to :-(. Ale úžasně jsem si zařídila. Kája mi u toho říkala básničky a byla spokojená. Doma jsme vyložily věci a jeli za babičkou Vierkou, kde byl tatínek s Kikinkou. Strávili jsme u ní zbytek dne. Uvařila nám úžasné jahodové knedlíky!!! Mňam.
Aleš vykoupal Megan, tak na sluníčku schnula, a pak jsme šly společně s Vendy vyvenčit hafany...



7 komentářů:

  1. Ten cocourek v tvém podání vypadá přímo whiskasově :-) Reklamní! Krásnej! Mám pro kočičky slabost...

    OdpovědětVymazat
  2. Ze by bylo dnes na tatinky teplo??? ;-DDD

    Krasny kocourek,... preji, aby se mel dobre u novych panicku.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten mikuláš je tak kouzelnej. Nemít dva postarší a žárlivý chlupáče, tak už pro něj jedu

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeeeeeee kočičák je nádherný ;o)Přeji ať mu brzy najdete nový domov .........

    OdpovědětVymazat